beantwoord

Wisselgesprek en Voicemail

• Is lekker bezig
  • 9 reacties
Beste,

Na overstap van Vodafone naar Tele2 werkt mijn Wisselgesprek niet en ook kan ik mijn voicemail niet uitzetten.

Instellingen staan goed op de iPhone, tevens ook bij productinstellingen.

Graag een oplossing.
O. Orhan

icon Beste antwoord door oorhan 23 juli 2017, 13:56

Hoi Mark,

Het updaten naar de nieuwste iOS versie was de oplossing! Op deze manier wordt de aanbieder informatie ook bijgewerkt.

Bedankt!

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Voicemail doorschakeling helemaal uitzetten kun je door de telefonische klantenservice laten doen. Bel ze straks even.
Reputatie 4
Badge
Hoi oorhan,

Met zowel het inschakelen van de mogelijkheid tot een wisselgesprek als het uitschakelen van de voicemail kan ik je helpen. Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Mark.

Bedankt voor je medewerking.

Ik zie je gegevens tegemoet.

Mark
Reputatie 4
Badge
Hoi oorhan,

Ik heb je bericht ontvangen, bedankt! Je voicemail op het nummer dat je hebt doorgegeven staat uit, de mogelijkheid voor wisselgesprekken staat aan. Je hebt eerder aangegeven dat deze toch niet werkt. Zou je eens willen proberen of deze functie in een ander toestel wel werkt? Er is door onze technische dienst namelijk geen oorzaak gevonden van de niet werkende wisselgesprekken.

Mark
Hoi Mark,

Bij het missen van een oproep, wordt er een bandje afgespeeld met telefoonnummer en vermeld dat ik een bericht na de toon kan inspreken.

Wisselgesprek werkt zeker niet, krijg hetzelfde bandje bij een 2e oproep als bovenstaand.

Het moet een technisch oorzaak hebben, is ontstaan na overstap van Vodafone. Hetzelfde is namelijk ook gebeurd bij mijn andere nummmer na overstap.

Kunt dit aub nog verder laten uitzoeken en spoedig oplossen?

Met vriendelijke groet,
Omer Orhan
Goedemorgen,

Ik heb exact het zelfde probleem.
Na de overstap van KPN kan mijn voicemail niet worden uitgeschakeld en tevens werk het wisselgesprek niet meer. Diverse contact gehad met de klantenservice welke dat op afstand zouden kunnen instellen.
Instelling is op afstand aangepast maar niet opgelost. Klantservice heeft op afstand geprobeerd en bellen en erkend het probleem. Dit probleem zou nu bij de helpdesk worden uitgezet als melding.
Reputatie 4
Badge
Hoi Omer,

Ik heb een bericht doorgestuurd naar onze technische dienst, ik hoop snel een antwoord te krijgen. Zodra ik deze heb laat ik het je hier weten!

@Jochemvl, zou je een nieuw topic willen aanmaken voor je vraag? Dan helpen we je daar verder.

Mark
Goedemorgen Mark, Omer,

Ik heb zojuist ook een topic aangemaakt met het zelfde verhaal.
Is het niet handig om dit te bundelen?
Klantservice gaf aan dat het probleem nog niet bekend is en hier pas iets mee kan gebeuren als er meerdere meldingen van worden gedaan.

vr. groet Jochem
Reputatie 4
Badge
Hoi Omer,

Je hebt inmiddels een email gehad met daarin verschillende stappen die je het beste kunt ondernemen. Is het hier mee gelukt?

@Jochemvl: Als er meerdere signalen binnenkomen zullen deze automatisch meegenomen worden 🙂.

Mark
Hoi Mark,

Het updaten naar de nieuwste iOS versie was de oplossing! Op deze manier wordt de aanbieder informatie ook bijgewerkt.

Bedankt!
Reputatie 4
Badge
Hoi Omer,

Fijn om te horen! Ik sluit nu het topic, mocht je nog andere vragen hebben dan helpen we je graag in een nieuw topic.

Mark