beantwoord

Wijzigen gegevens forum account

  • 16 January 2021
  • 6 reacties
  • 151 x bekeken

Hoi, 

Heeft iemand enig idee hoe ik de naam wijzig van een forum account? Heb de naam gewijzigd via instellingen maar merk dat de onjuiste naam toch blijft verschijnen bij topics etc. Hetzelfde geldt voor de e-mail, kan ik dit ook niet zelf wijzigen?

 

en dan nog een vraag: kunnen bepaalde topics verwijderd worden die zelf zijn aangemaakt?

 

alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door WhTurner 16 January 2021, 13:37

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Je forumnaam kan door een moderator gewijzigd worden, wacht tot @Cas van Tele2  om een vervangende naam vraagt (na het weekend)

Berichten worden in het algemeen niet verwijderd omdat dan de loop van een conversatie niet goed meer klopt. Eventueel bepaalde delen van een bericht kunnen ook door een mederator worden verwijderd.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo milou,

Ik ga je helpen met het aanpassen jouw naam! Waarin wil je jouw naam aanpassen? 
Welke topics wil je verwijderen en wat is daarvoor de reden?

Ik hoor graag van je! 

Hoi @Cas van Tele2 ,

graag zou ik de naam willen wijzigen naar Milou. Mijn vriend heeft destijds mijn e-mail adres gebruikt om een account te maken, maar wil dit account nu gewoon op mijn eigen naam zetten zodat hij ook weer een nieuw account kan aanmaken op zijn eigen e-mail.

 

Het liefste alle topics. De reden voor het verwijderen van de topics is dat mijn vriend deze destijds heeft aangemaakt en niet ik. Kan ik zelf fris beginnen 👍🏻

Reputatie 7
Badge +12

Zo spannend is dat ene topic van je vriend over een toestel reparatie niet hoor. Dus Milou, welkom!

Reputatie 6
Badge +2

Hallo Milou,
Welkom op de Community!

Ik heb jouw naam aangepast naar Milou T. De naam milou was al in gebruik. De topics laat ik staan, dat kan handige informatie zijn voor andere Community leden!

Als je meer vragen hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar! 
 

@Cas van Tele2 , in jouw bericht van gisteren staat nog een verwijzing naar de oude naam van dit forumlid :sunglasses: