beantwoord

Welkomsbericht

• Durft te vragen
  • 0 reacties
Hallo,
Ik heb op mijn voicemail heb ik mijn naam als welkomstbericht ingesproken.
Ik wil dit graag verwijderen, maar het lukt me niet.
Als ik 1233 bel is de enige mogelijkheid om een nieuw gesproken bericht in te spreken, maar dit wil ik niet, ik wil gewoon een automatisch gegenereerd bericht. Kunnen jullie me zo snel mogelijk helpen.

icon Beste antwoord door Mark van Tele2 30 juni 2017, 10:27

Hoi Skn70,

Wanneer je in het hoofdmenu van de voicemail kiest voor optie 3 heb je de volgende mogelijkheden voor het instellen van je voicemail.

Geen begroeting - In dit geval zal de voicemail aangeven "dit is de voicemail van [telefoonnummer]".
Alleen de naam inspreken - De tekst in dan hetzelfde als die hierboven, alleen in plaats van je telefoonnummer kun je dan je naam inspreken.
Een persoonlijke begroeting - Hierbij spreek je zelf je voicemail in.

Mocht je hier nog vragen over hebben dan help ik je graag!

Mark

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Er is geen volledig geautomatiseerd bericht mogelijk. Zodra je de mailbox activeert zijn de mogelijkheden : (niet helemaal letterlijk en tussen - - is uitgesproken door voicemail systeem.
1) -dit is de voicemailbox van - NAAM (door jouw ingesproken) -laat een bericht achter na de toon-
2) Een volledig eigen ingesproken bericht.
In het menu, onder optie 3 kun je wisselen tussen deze 2 mogelijkheden.
Reputatie 4
Badge
Hoi Skn70,

Wanneer je in het hoofdmenu van de voicemail kiest voor optie 3 heb je de volgende mogelijkheden voor het instellen van je voicemail.

Geen begroeting - In dit geval zal de voicemail aangeven "dit is de voicemail van [telefoonnummer]".
Alleen de naam inspreken - De tekst in dan hetzelfde als die hierboven, alleen in plaats van je telefoonnummer kun je dan je naam inspreken.
Een persoonlijke begroeting - Hierbij spreek je zelf je voicemail in.

Mocht je hier nog vragen over hebben dan help ik je graag!

Mark
Reputatie 4
Badge
Ik heb het topic gesloten wegens inactiviteit.