beantwoord

webmail berichten verplaatsen

• 8 februari 2016
  • 7 reacties
  • 314 x bekeken

Ik kan binnen webmail(zonnet) mijn berichten niet meer verplaatsen naar een map ; hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 17 februari 2016, 10:59

Hoi Gert,
Hmm jammer dat het niet in Firefox werkt. Dit issue is bij de ontwikkelaar neergelegd en we hopen dat ze dit snel gaan fixen.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi G.Ramaker,
Wat bijzonder. Wat voor melding krijg je dan? En sinds wanneer kan dit niet meer? Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Als ik een bericht wil verplaatsen naar een map ,word het map niet actief zodat je de actie niet kunt voltooien. Dit gebeurde voor het eerst 4 dagen terug ongeveer.

gr gert
Er is nog iemand met deze klacht:
https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/mappen-zonnet-mail-51717
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Gert,
Kan het zijn dat je onlangs een software update hebt uitgevoerd? Bijv naar Windows 10? We hebben signalen gekregen dat het bij dat niet meer werkt.
En zou je het eens willen proberen in Firefox. Lukt het dan wel?
Groetjes Kiko
Ik kan binnen webmail(zonnet) mijn berichten niet meer verplaatsen naar een map ; hoe kan dit?
Ik heb het zelfde probleem. Al enkele dagen kan ik geen post meer verplaatsen naar een andere map.
met fire fox gaat het ook niet; heel lastig allemaal . denk eraan om maar naar iets anders om te zien.
Draai gewoon op windows 7 trouwens

gr gert
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Gert,
Hmm jammer dat het niet in Firefox werkt. Dit issue is bij de ontwikkelaar neergelegd en we hopen dat ze dit snel gaan fixen.
Groetjes Kiko