beantwoord

Wanhopig en teleurgesteld....

Beste Tele2, ik moet zeggen dat ik na weer een gesprek met jullie klantenservice en Dynafix vandaag wel erg negatieve gevoelens voor jullie krijg. In maart 2017 heb ik een abonnement bij jullie afgesloten met daarbij een Samsung Galaxy 5. Vrijwel meteen ondervond ik veel problemen met het toestel. Het valt steeds uit en start steeds opnieuw op en blijft daarin hangen. Uiteindelijk heb ik het toestel op jullie aanraden in december naar Dynafix gestuurd. Ik was erg teleurgesteld dat er geen vervangend toestel beschikbaar was. Ik heb zelfs aangeboden om naar jullie dichtstbijzijnde winkel in Zwolle (voor mij 1 uur rijden!!) te gaan om een leentoestel te halen maar dat mocht niet want de service van een leentoestel kennen jullie niet. Zelfs toen ik uitlegde dat ik zelf echt geen reservetoestel had. Na 2 weken kreeg ik het toestel terug en bleek dat het moederbord was vervangen. Prompt 2 weken later begonnen dezelfde klachten weer. Nadat ik weer met jullie had gesproken moest ik het toestel opnieuw opsturen. Echter kreeg ik van uw medewerker en die van Dynafix te horen dat dit wel de laatste keer was omdat het toestel dan gewoon vervangen werd omdat het onder de garantie viel en deze klachten een bekend probleem waren bij dit type toestel. Nu kreeg ik vandaag mijn toestel terug en bleek dat ditmaal de batterij vervangen was. Vol goede moed wil ik het toestel in gebruik nemen en wat denk je... het valt weer steeds uit en blijft opnieuw opstarten. Dus meteen maar gebeld met jullie klantenservice, welke mij doorverbind naar Dynafix want die moeten immers de fiat geven dat het toestel vervangen wordt voor een nieuwe gezien de problemen. Tot mijn grote verbazing krijg ik daar te horen dat ik het toestel maar weer opnieuw moet opsturen en dat ze het gaan repareren. Want regels zijn regels en ze blijven het gewoon vervangen tot ze een ons wegen. Eerdere toezeggingen waren niet geldig en menselijk aspect kennen ze niet. Gewoon weer opsturen, bek houden en niet zeuren. Ik ben de letterlijk de wanhoop nabij. Ondanks dat ik een contract met jullie heb waar ik trouw elke maand voor betaal, heb ik sinds december mijn toestel niet kunnen gebruiken, wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd en wordt elk menselijk en klantgericht aspect door jullie van tafel geveegd. Sorry hoor maar zo ga je toch niet met je klanten om? Ik ben echt de wanhoop nabij en zeer boos en teleurgesteld in jullie service.

icon Beste antwoord door Mark van Tele2 9 februari 2018, 10:38

Hoi chantalprijs,

Helaas is het zo dat wij geen leentoestellen beschikbaar hebben bij een defect aan je eigen toestel. Ik begrijp dat dit in sommige situaties niet ideaal is, maar helaas kan ik je daar niet bij helpen. Bij een defect aan een toestel kan het zijn dat er na enkele keren repareren nog geen oplossing is. Dynafix (het reparatiecentrum in dit geval) zal overgaan tot vervangen van het toestel, echter na hoevaak opsturen dit gebeurt is afhankelijk van de fabrikant van het toestel. Wij hebben hier helaas geen overzicht in.

Je zou eens kunnen kijken of je je toestel rechtstreeks bij Samsung kunt aanbieden ter reparatie zoals @Rena Chan zegt. Mocht er iets zijn waar ik je bij kan helpen dan hoor ik het graag.

Mark

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Wettelijk mag een verkoper tot 3 keer een poging doen om een reparatie goed uit te voeren.
Het lijkt erop alsof je hele toestel al vervangen is 🙂 Maar goed, stuur het nog maar een keer op, dan wordt het daarna tijd voor een vervanging.
Een leentoestel heeft geen enkele provider/aanbieder zonder dat je daarvoor een extra servicepakket of verzekering afneemt. Als je dit nog eens wilt doen, kijk dan eens op sites zoals http://www.gsmverzekeren.nl/
Een leentoestel is niet zomaar iets, is pas bij hun platinum pakket inbegrepen.
Reputatie 7
Badge +2
Over je eerste klacht,

Helaas is een leentoestel niet inbegrepen in standaard garantie.

Als Tele2 voor een een coulance vergoeding kan doen, weet ik niet.

Maar, je kan jou toestel direct bij Samsung registreren met je klacht en aangeven dat het zo veel tijd al naar Dynafix is opgestuurd.

Samsung doet ook zaken met Dynafix, maar is de afhandeling vaak veel sneller.

http://www.samsung.com/nl/reparatie/mobile/

Je kan ook een service center van Samsung bezoeken als je eentje in jou omgeving heb.
http://www.samsung.com/nl/reparatie/mobile/bezoek-servicelocatie/
Reputatie 4
Badge
Hoi chantalprijs,

Helaas is het zo dat wij geen leentoestellen beschikbaar hebben bij een defect aan je eigen toestel. Ik begrijp dat dit in sommige situaties niet ideaal is, maar helaas kan ik je daar niet bij helpen. Bij een defect aan een toestel kan het zijn dat er na enkele keren repareren nog geen oplossing is. Dynafix (het reparatiecentrum in dit geval) zal overgaan tot vervangen van het toestel, echter na hoevaak opsturen dit gebeurt is afhankelijk van de fabrikant van het toestel. Wij hebben hier helaas geen overzicht in.

Je zou eens kunnen kijken of je je toestel rechtstreeks bij Samsung kunt aanbieden ter reparatie zoals @Rena Chan zegt. Mocht er iets zijn waar ik je bij kan helpen dan hoor ik het graag.

Mark
Reputatie 4
Badge
Topic gesloten wegens inactiviteit.