vowvi

Reputatie 1
  • Forumkenner pur sang
  • 119 reacties
wanneer wordt verwacht dat de huawei p20l lite geschikt is voor vowifi?dit is geen goedkoop toestel dus vandaar.

icon Beste antwoord door Rena Chan 9 augustus 2018, 08:09

Maar de VoWiFi ondersteuning is niet zo zeer een kwestie van hoe veel geld de telefoon gekost heeft.

Juist die toestellen zijn zeker erg populair bij Tele2.

De entry lijn van Samsung (J series) ondersteunt het al, of krijgen binnenkort een update voor VoWiFi.

Ik weet alleen niet wat de plannen van Tele2 zijn wat betreft de uitrol van VoWiFi, maar als er een logica achter zit, dan komen Huawei toestellen na Samsung puur door market share.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Geen enkele Huawei ondersteunt nu VoWiFi bij Tele2 blijkbaar.

Toekomstige toevoegingen worden vermeld in de VoWiFi informatie pagina.

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/wifi-bellen/
Reputatie 5
Badge
Patrick41 schreef:

wanneer wordt verwacht dat de huawei p20l lite geschikt is voor vowifi?dit is geen goedkoop toestel dus vandaar.

Nou, Om heel eerlijk te zijn valt de Huawei P20 Lite toch echt in de budget klasse, met de P20 in de middle classe en de P20 Pro als "flagship"
En de prijs die je er voor betaald, qua wat je ervoor terug krijgt is meer dan geweldig toch?
Ik heb hem zelf ook. Heerlijk toestel.

Geniet ervan!

Fijne dag
Reputatie 1
De huawei p20 lite is inderdaad een mooi toestel voor z'n prijsklasse. Ik bedoelde te zeggen dat het voor mij nog een hoop geld is.
Reputatie 7
Badge +2
Maar de VoWiFi ondersteuning is niet zo zeer een kwestie van hoe veel geld de telefoon gekost heeft.

Juist die toestellen zijn zeker erg populair bij Tele2.

De entry lijn van Samsung (J series) ondersteunt het al, of krijgen binnenkort een update voor VoWiFi.

Ik weet alleen niet wat de plannen van Tele2 zijn wat betreft de uitrol van VoWiFi, maar als er een logica achter zit, dan komen Huawei toestellen na Samsung puur door market share.