beantwoord

Voorraad iPhone 13

  • 30 April 2022
  • 3 reacties
  • 109 x bekeken

Ik heb gisteren de iphone 13 gehaald en ik heb daarna een mail gekregen en daarin stond:" je krijgt binnen 15 minuten een mail van AMP groep voor een bezorgafspraak" maar die mail heb ik niet gekregen. En als er geen voorraad is weet u dan wanneer die voorraad en weer is?

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 2 May 2022, 12:06

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Falboudani allereerst van harte welkom in onze Tele2 familie! Welke iPhone 13 heb je precies besteld? Heb je anders het ordernummer voor mij? Dan pak ik je bestelling er graag bij.

De meeste iPhone 13 toestellen zijn weer leverbaar vanaf 16-17 mei. Dit is de reden dat je nog geen mail hebt ontvangen. AMP neemt contact met je op zodra jouw toestel op voorraad is. Dus ik gok dat je rond 16 mei de bezorgafspraak kunt inplannen.

Mocht ik je nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het me dan gerust weten. Ik ben er voor je! 😄

Ik heb de iphone 13 in het roze met 128gb met bestelnummer 71384150

Reputatie 7
Badge +12

Thanks voor het doorgeven van je ordernummer! Ik heb je bestelling er gelijk bijgepakt en ik zie dat de verwachte leverdatum op 19 mei staat. Als het goed is heb je hier vanochtend ook een mailtje over ontvangen, klopt dat?

Ik hoop dat je nog heel even geduld hebt, maar je nieuwe toestel zal het straks meer dan waard zijn! Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust! 😊

Reageer