beantwoord

Volume bij bellen erg zacht

• 22 november 2016
  • 5 reacties
  • 896 x bekeken

Hoi,

Ik heb sinds ruim een week de Iphone SE, maar als ik bel of gebeld wordt is het volume erg zacht en kan ik de ander bijna niet horen.
Het volume heb ik tijdens het bellen voluit gezet, maar dit helpt niet.

Hoe kan dit opgelost worden?
icon

Beste antwoord door Trinh van Tele2 23 november 2016, 13:07

Dag elles106,

Welkom op het forum!

Ik heb dit probleem ook gehad met mijn SE. Erg vervelend! Heb je de laatste software al geïnstalleerd? Heb je de toesel ook al een keer aan- en uitgezet? Als het hiermee niet is opgelost kan je je toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Maak hiervoor nog wel een backup van je gegevens.

Ik hoor graag wat je bevindingen zijn.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag elles106,

Welkom op het forum!

Ik heb dit probleem ook gehad met mijn SE. Erg vervelend! Heb je de laatste software al geïnstalleerd? Heb je de toesel ook al een keer aan- en uitgezet? Als het hiermee niet is opgelost kan je je toestel terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Maak hiervoor nog wel een backup van je gegevens.

Ik hoor graag wat je bevindingen zijn.
Reputatie 7
Badge
Ook niet als de ander goed in zijn microfoon praat? Dat vergeten veel mensen. Of ze houden hun hand voor hun microfoon.
Reputatie 5
Badge +4
Hee Elles106,
Heb je nog gekeken naar de tip van mijn collega Trinh?
Ik ben benieuwd!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Elles106,
Ik heb helaas niks meer van je gehoord. Kan ik je nog helpen of is het niet meer nodig?
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Elles106,
Ik ga je topic sluiten aangezien je niet meer bent teruggekomen. Mocht je toch nog een vraag hebben, kun je gewoon opnieuw een topic aanmaken.
Groetjes Kiko