beantwoord

VoLTE WileyFox Swift 2

• 15 juli 2017
  • 39 reacties
  • 2393 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

39 reacties

Reputatie 7
Badge +4
@Kim van Tele2 De andere Oneplus modellen hebben ook alleen maar 4G data support, dus geen VoLTE.
@Kim bedankt voor je reactie.
Echter haal je nu, volgens mij, twee dingen door elkaar.
De lijst waarnaar je net verwees, bevat gewoon alle telefoons die 4G ondersteunen. Hierop staan ook toestellen van WileyFox en OnePlus.

Waar wij het over hebben, is de lijst met toestellen die gecertificeerd zijn voor VoLTE. Op die lijst staat geen OnePlus of WileyFox, terwijl deze toestellen er wel compatible mee zijn. Dus misschien kun je daar nog eens naar kijken?
Badge
Ik heb doorgegeven dat het om een 4G ready toestel gaat en dat je de WileyFox Swift2 plus gebruikt, dus daar gaan ze naar kijken.
Mijn technische kennis gaat niet zo ver dat ik weet wat er geïmplementeerd dient te worden, maar dit ligt nu bij de juiste mensen.

Je gaf al eerder aan dat je veel hebt uitgezocht en hierin wel een rol wilde spelen,
maar er is aangegeven dat dit niet nodig is, omdat het efficiënter is om rechtstreeks contact op te nemen met WileyFox als dit nodig is.
Wel heel fijn dat je al zoveel hebt uitgezocht en zoveel wilt doen.

@Eric Dankjewel :)

Groetjes, Kim
@Kim en ook OnePlus dan dus graag als ze toch bezig zijn....?
Badge
@RvdV Ook daarvoor zal gekeken worden of er mogelijkheden zijn :)

Groetjes, Kim
Is de Nexus 5X en de nieuwe aankomende (high end) Nokia 8 en 9 ook in optie voor certificering van VOLTE?
Badge
Ook daarvoor wordt uiteraard gekeken wat de mogelijkheden zijn.
Voor alle toestellen geldt dat ik geen toezeggingen kan doen of dit zal gaan werken.

Groetjes, Kim
Reputatie 1
Kim, fijn dat gekeken wordt wat de mogelijkheden zijn. Uiteraard ben ik bereid m.b.t. WileyFox als proefkonijn te fungeren. Als ik ergens mee kan helpen, schroom dan niet een beroep op me te doen!
Badge
Goed om te horen dat je alles wel wilt testen SamGold. Ik heb doorgestuurd.
Als het op enig moment nodig zal er contact met je opgenomen worden,
maar ik verwacht niet dat dat nodig is hor 😉 Daar zijn vast wel andere methoden voor.

Groetjes, Kim
In mijn geval de support van volte op de nokia 8...

Het antwoord van Nokia;

Hi Jacques,

Thank you for contacting Nokia Mobile Care Team!

https://www.nokia.com/en_int/phones/nokia-8
In principle, Nokia 8 support Volte and to understand if Tele2NL supports Nokia 8, you have to contact the mobile operator.

If you have more questions please don't hesitate to contact us.

Kind regards,
Nokia Mobile Care Team

Het lijkt mij dat de rol van Tele2 moet hier dus ook groter moet zijn.
Badge
Zoals ik al eerder heb aangegeven is het voor ons niet een kwestie van het omzetten van een knopje.
We werken hard en willen zo veel mogelijk toestellen met VoLTE laten werken.

Helaas blijft dit iets waarover ik geen exacte doorlooptijden kan geven.
Wel kan ik zeggen dan wij hard werken om zoveel mogelijk toestellen optimaal gebruik te laten maken van ons netwerk.

Groetjes, Kim
Een toestel fabrikant moet met elk netwerk waar dit aangezet wordt een certificerings traject door. (lees bug fixing en parameter settings). De chinese fabrikanten leveren via via dan wel toestellen aan europa, maar verder is er weinig op ondersteuning te verwachten. Samsung, Huawei, Sony, Microsoft, HTC en general mobile zijn de merken die dit al wel op het Tele2 netwerk hebben gedaan. Zie ook www.tele2.nl/volte

Bij kpn/voda zijn er zelfs nog minder fabrikanten die certificeren. Zal ook wel een kwestie van geld zijn.
Dus laat Willyfox maar eens Nederland bellen. Het aantal van dat merk toestellen op de Nederlandse markt is zo klein dat de kans op ondersteuning heel klein is. Maar chinezen zijn heel goed in kopieeren, dus wie weet lezen ze even een Samsung toestel uit..

Misschien moet dit Britse bedrijf dan maar een stel Chinezen inschakelen?

Misschien moet dit Britse bedrijf dan maar een stel Chinezen inschakelen?

Beste bijdrage tot nu toe.
Als je als beantwoorder niet de moeite neemt de naam Wileyfox te kunnen spellen, en evenmin weet dat dit geen Chinees maar een Brits bedrijf is, ben ik niet onder de indruk van de reacties. Hup Tele2, verdiep je er eens in. En neem een voorbeeld aan Wileyfox, die zich wél verdiept in een zo kleine provider als Tele2.
De moderatoren van Tele2 zijn herkenbaar aan {naam} van Tele2, alle overige beantwoorders zijn ook maar klanten. 😉