beantwoord

Voicemail zonder begroeting

• 8 februari 2018
  • 5 reacties
  • 1987 x bekeken

Hallo,

Volgens de website (https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/voicemail-aan-en-uitzetten/) is het mogelijk om geen begroeting in te stellen in je voicemail; de beller krijgt dan je telefoonnummer te horen. Ik kom er alleen niet helemaal uit hoe ik dit van 1233 kan regelen. Het menu wat ik te horen krijg heeft überhaupt geen keuze '3'.

Kan iemand me adviseren hoe ik dit kan doen? Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 21 februari 2018, 19:22

Hoi marloesvb,

Een wat latere reactie, mijn excuses. Als je het standaard welkomstbericht wilt instellen dien je het hele menu door te lopen. Hierbij is het noodzakelijk dat je eerst een persoonlijk bericht inspreekt. Hierna krijg je 3 opties, waarbij optie 3 je leidt naar het gebruiken van het standaard bericht.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je kan alleen instellen een begroeting waarin de computer een deel uitspreekt en jij alleen je NAAM moet inspreken of jij spreekt een volledige boodschap in. Alles door de computer mwt bijvoorbeeld joiw 06 nummer uitgesproken kan niet.
Bedankt voor je reactie Eric! Echter, volgens de website is dit wel degelijk een optie:

Om het welkomstbericht te beluisteren of te wijzigen toets je een ‘3’ in het hoofdmenu van de voicemail. Je kunt voor:

- Geen begroeting: ‘Dit is de voicemail van [telefoonnummer]’
- Alleen een naam: ‘Dit is de voicemail van [ingesproken naam]’
- Je persoonlijk ingesproken bericht.

Zie ook de link in mijn eerste berichtje. 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Ja, deze vraag is eerder op het forum geweest. Er zijn in de praktijk maar 2 opties. Maar dat had je zelf ook al ervaren.
Badge
Hoi marloesvb,

Ik ga dit voor je uitzoeken, zodra ik een terugkoppeling heb ontvangen zal ik hier een update plaatsen. Het is mij op dit moment namelijk niet duidelijk of deze optie wel of niet beschikbaar zou moeten zijn.

Mark
Badge
Hoi marloesvb,

Een wat latere reactie, mijn excuses. Als je het standaard welkomstbericht wilt instellen dien je het hele menu door te lopen. Hierbij is het noodzakelijk dat je eerst een persoonlijk bericht inspreekt. Hierna krijg je 3 opties, waarbij optie 3 je leidt naar het gebruiken van het standaard bericht.

Mark