beantwoord

Voicemail uitzetten

  • 31 juli 2015
  • 2 reacties
  • 186 x bekeken

Ik heb mijn voicemail voor een korte periode laten activeren via de klantenservice, ik kreeg van de medewerker te horen dat ik dit ook zelf via mijn tele 2 kan doen, maar wederom klopt deze info niet, ik kan namelijk niets zelf wijzigen? ik vind het erg raar dat klanten niet zelf kunnen beslissen wanneer ze hun voicemail aan of uit willen zetten, echt de grootste onzin dat dit via de klantenservice moet gaan!
Weet iemand misschien of ik dit toch op een of andere manier zelf kan doen?
vast bedankt!
icon

Beste antwoord door Help2014 1 augustus 2015, 00:35

Nee, helaas je zal moeten bellen om je voicemail uit of aan te laten zetten,.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Nee, helaas je zal moeten bellen om je voicemail uit of aan te laten zetten,.
Reputatie 7
Badge +5
"Helaas" gaan sommige medewerkers van de k.s. uit van hun eigen abonnement bij alle andere providers.
Een "vergissing" met deze informatie is dan ook snel gemaakt 🆒
ik kreeg van de medewerker te horen dat ik dit ook zelf via mijn tele 2 kan doen, maar wederom klopt deze info niet, ik kan namelijk niets zelf wijzigen?