beantwoord

Voicemail nummer achterhalen

• 13 april 2017
  • 2 reacties
  • 2227 x bekeken

Hoi,

Wanneer mijn telefoon uitstaat of op vliegtuigstand gaat bellen er soms mensen die een voicemail inspreken. Ik zie geen gemiste oproep staan en via de voicemail krijg ik ook niet te horen welk nummer het is. Weet iemand hoe je hier achter kan komen? Ik kan dus ook niet terugbellen.
icon

Beste antwoord door Mark van Tele2 14 april 2017, 08:25

Hoi Lilagrunfeld,

Het is inderdaad zo dat, wanneer je telefoon uitstaat of, zoals je zelf aangeeft, in vliegtuigstand staat, en er belt iemand, dan krijg je geen gemiste oproep te zien. Ik kan me voorstellen dat dit lastig is, zeker als iemand je voicemail inspreekt zonder hierbij zijn of haar telefoonnummer te benoemen. Helaas is het op dit moment niet te achterhalen welk nummer je voicemail heeft ingesproken. Een tip is misschien om in je voicemailbericht te vragen dat bellers hun telefoonnummer achterlaten. Helaas kan ik je met het opzoeken van de nummers op dit moment niet helpen 😞.

Mark
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi Lilagrunfeld,

Het is inderdaad zo dat, wanneer je telefoon uitstaat of, zoals je zelf aangeeft, in vliegtuigstand staat, en er belt iemand, dan krijg je geen gemiste oproep te zien. Ik kan me voorstellen dat dit lastig is, zeker als iemand je voicemail inspreekt zonder hierbij zijn of haar telefoonnummer te benoemen. Helaas is het op dit moment niet te achterhalen welk nummer je voicemail heeft ingesproken. Een tip is misschien om in je voicemailbericht te vragen dat bellers hun telefoonnummer achterlaten. Helaas kan ik je met het opzoeken van de nummers op dit moment niet helpen 😞.

Mark
Reputatie 4
Badge
Wegens inactiviteit heb ik het topic gesloten.