Voicemail instellen

• 10 juli 2017
  • 6 reacties
  • 526 x bekeken

Ik heb bericht gehad dat ik een voicemail bericht heb. Nu wil ik deze afluisteren en blijkt dat ik hem eerst in moet stellen. De eerste stap geeft aan dat je je naam moet inspreken, daarna heb je de mogelijkheid deze af te luisteren, opnieuw inspreken, opslaan of dat je geen gesproken bericht wilt. Het maakt niet uit welke keuze ik maak, geen enkele keuze wordt geaccepteerd. Zo blijf je hetzelfde riedeltje een stuk of 4 keer horen en dan wordt de verbinding verbroken. Wat kan hieraan gedaan worden?????

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dit klopt, je moet de flow door. Dus inspreken naam, eventueel inspreken hele welkomst tekst en daarna het kiezen van een eigen pincode. Als dit is afgerond zal het niet meer terugkomen en kun je in de menu's deze zaken aanpassen. Tevens kun je dan pas je voicemail afluisteren en vanuit het buitenland met een pincode inloggen.
Het vervelende is, als ik mijn naam heb ingesproken en daarna een keuze wil maken van opslaan (2) of geen naam (*), dat die keuze niet geaccepteerd wordt. Dus ik kan op * blijven drukken of op 2 maar het lijkt net alsof mijn keuze geen verbinding maakt ofzo. Net alsof je het knopje niet goed hebt ingedrukt, maar kan toch echt niet harder drukken met een smartphone. Kom niet verder door het menu omdat hij niet verder gaat.
Reputatie 7
Badge +5
Probeer eens een andere Smartphone als je die mogelijkheid hebt.
Ook dat heb ik al geprobeerd, maar hij wilt het menu niet door 😞
Reputatie 7
Badge +4
Tja, je verwacht toch eigenlijk geen problemen op dat vlak, dit is zo vaak al ingesteld.. Maar misschien kan de moderator nog eens de VMS helemaal verwijderen en dan weer activeren. Dan zal een nieuwe "schone voicemailbox" worden aangemaakt op jouw nummer.
En als dat dan nog steeds niet werkt, ga dan eens langs bij een Tele2 winkel, misschien doe je dan toch iets verkeerd in de menu's.
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!
Groet, Maris