beantwoord

Voicemail geblokkeerd

  • 26 July 2022
  • 6 reacties
  • 2275 x bekeken

Ik ben op vakantie in het buitenland en mijn voicemail is geblokkeerd na 1x mijn code invullen.

Kunnen jullie dit resetten?

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 26 July 2022, 14:01

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Ethan,

Allereerst van harte welkom op onze Community! Vakantie klinkt heerlijk. Waar zit je? 😎

Je wil natuurlijk gewoon je voicemail beluisteren en ik geef je graag eerst meer informatie. Normaal gesproken wordt je voicemail geblokkeerd na twee verkeerde pogingen. Dan verbreekt de verbinding en zal de voicemail geblokkeerd worden voor 24 uur. Na deze 24 uur kan je bellen naar 1233 (alleen via je eigen toestel), toets dan meteen # in. Dan wordt het juiste wachtwoord per sms naar je gerstuurd. 
Let op! Je moet echt 24 uur wachten na de blokkade. Probeer je het toch weer binnen 24 uur? Dan blijft de voicemail opnieuw voor 24 uur geblokkeerd!

Op dit moment kan ik je wachtwoord niet resetten, dit kan ik ook pas doen na de 24 uur. Mocht je bovenstaande morgen zelf willen proberen dan is dat natuurlijk helemaal mooi. Speel je het liever veilig en moet ik het voor je doen, stuur me morgen dan even een berichtje (24 uur nadat je voicemail werd geblokkeerd), dan reset ik hem met alle plezier voor je. 

Groetjes,

Marciano

Ik had liever vandaag nog de boel gedeblokkeerd. 
ik snap ook niet waarom dat niet bij jullie kan, aangezien het gewoon een vinkje in de database zou moeten zijn.

Daarnaast was de blokkade zonder reden, ik heb eenmaal de code opgevraagd en eenmaal de code gebruikt. Ik kan nu mijn berichten niet luisteren waar ik wel snel bij moet.

Reputatie 7
Badge +12

Hi,

Ik snap volkomen dat je het het liefst direct gedeblokkeerd had. Als het aan mij lag was dit ook gebeurd. Echter mocht en ik kon ik dit niet direct voor je doen. Is het inmiddels gelukt met bovenstaande stappen?

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,

Marciano

Goedemiddag, mijn voicemail is zomaar geblokkeerd. Ik was mijn bericht aan het luisteren en toen werd de verbinding verbroken. Ging ik weer bellen kreeg ik te horen van de blokkade. Ik heb belangrijke berichten van school kunt u aub deblokkeren dit kan niet 24 uur wachten dan ben ik te laat straks met inleveren en weet ik niet wat en gaan ze niet geloven als ik hiermee kom.aub ?

Ook hier zal je niet binnen 24 uur geholpen worden, dit is een klant voor klant forum. Andere klanten kunnen daar niets aan doen.

Zoals in het eerste antwoord  van deze posting blijkt, kunnen ook de moderatoren niet om deze 24 uur blokkering heen.

Goedenavond,

 

oké dat is jammer, omdat ik had juiste pincode ook ingevoerd. Alsnog geblokkeerd.
Kan er ook daar naar gekeken worden waarom dit gebeurd? Eerder heb ik het ook meegemaakt maand geleden ongeveer.

 

 

Reageer