Beste antwoord door Petra van Tele2
Bekijk origineel berichtVoicemail
Ik wou mijn voicemail beluisteren. Na 8x de juiste pin ingevoerd te hebben blockeerde mijn mailbox.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Als de pincode meerdere malen (verkeerd) is ingevoerd moet de voicemail gereset worden.
We gaan dit voor je in orde maken, je krijgt bericht van ons zodra het geregeld is.
Houd er wel rekening mee dat alle opgeslagen berichten en de welkomstboodschap verwijderd worden.
Stuur je me even een privébericht.
met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer en ik ga voor je aan de slag.
Groet Petra
We gaan dit voor je in orde maken, je krijgt bericht van ons zodra het geregeld is.
Houd er wel rekening mee dat alle opgeslagen berichten en de welkomstboodschap verwijderd worden.
Stuur je me even een privébericht.
met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer en ik ga voor je aan de slag.
Groet Petra
We hebben je voicemail reset en je daarover een SMS verzonden. Kun je bevestigen dat het weer werkt?
Groet Petra
Groet Petra
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.