beantwoord

Verre landen bundel werkt niet (Roze L, Costa Rica)

  • 30 April 2022
  • 3 reacties
  • 112 x bekeken

Ik heb gisteren een roze L verre landen bundel aangeschaft omdat ik over 80% van mijn datalimiet zat en kreeg een sms dat aanschaf succesvol is. Sindsdien heb ik geen internet meer. Al vanalles gecontroleerd, dataroaming staat aan. Wie kan mij helpen?

icon

Beste antwoord door Pika89 3 May 2022, 04:13

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Pika89 Costa Rica klinkt heerlijk! Je wil natuurlijk gewoon kunnen internetten, dus ik ga je hierbij helpen. Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet. Ik zie geen blokkades staan, dus dat is mooi. 

Met welk netwerk ben je verbonden? Probeer eens handmatig verbinding te maken met een van deze twee netwerken:

Claro CR Telecomunicaciones, S.A. of I.C.E. 

Voor meer informatie over geen internet in het buitenland kun je dit artikel ook nog eens doorlopen:

 

Laat je het me weten of het met bovenstaande is gelukt? Anders duik ik er dieper voor je in! 😊

Met welk netwerk ben je verbonden? Probeer eens handmatig verbinding te maken met een van deze twee netwerken:

Claro CR Telecomunicaciones, S.A. of I.C.E. 

 

Gelukt, dank! Had i.c.e. al gebrobeert omdat ik wist dat deze hier goed bereik had. Maar dat hielp niet. Claro werkt blijkbaar wel :)

Reputatie 7
Badge +12

Graag gedaan en superfijn om te horen!

Nog heel veel plezier gewenst in Costa Rica! 🌞🌴

Reageer