beantwoord

van 4G in Italië naar E

  • 21 July 2021
  • 6 reacties
  • 763 x bekeken

Goedemorgen,

 

Ik ben in Italië op vakantie vanaf zondag en had tot gister ochtend gewoon 4G internet. Sinds gister middag is dit E geworden en ik krijg het niet meer voor elkaar om dit terug te zetten naar 4G. Ik heb nog 14GB in mijn buitenlandbundel, mijn telefoon en mobiel netwerk al meerdere keren opnieuw opgestart. Wie kan mij helpen? 
 

Groetjes Loes 

icon

Beste antwoord door pipodeclown 23 July 2021, 11:56

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7

Bevind je je inmiddels op een andere locatie, want de dekking is niet overal hetzelfde. Welke netwerken zie je als je handmatig je telefoon laat zoeken? Mogelijk kan je één van de andere netwerken proberen door deze handmatig te selecteren.

Reputatie 7

Je lijkt niet de enige klant met dit probleem, er loopt een onderzoek 

 

Is er al iets bekend hierover? 

Zit met hetzelfde probleem. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Loes en Veerle, het probleem is inmiddels bekend en een netwerkreset lijkt dit probleem te verhelpen.

Op een iPhone doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in.

Op een Samsung doe je dit zo: Instellingen > Algemeen beheer > Reset.

Laten jullie weten of het is gelukt? :smile:

Hey Marciano,

Een netwerkreset verhelpt niet het probleem bij mij. Ik heb nog steeds een E verbinding terwijl ik eerder 4g had.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Marciano,

Een netwerkreset verhelpt niet het probleem bij mij. Ik heb nog steeds een E verbinding terwijl ik eerder 4g had.

 

Hey @Vindicare zou je een nieuw topic willen starten met deze vraag? Vertel ons daarin ook gelijk in welk land je bent. Dan kijken we hoe we dit voor je kunnen oplossen! :smile: