beantwoord

Update Android 9 Pie

  • 24 April 2019
  • 5 reacties
  • 3088 x bekeken

Goedemiddag,

Ik heb sinds 2 maanden de Galaxy S9+, maar ik heb de nieuwe Android Pie nog niet, ik heb nog steeds Android 8, zie de screenshot.

Over 2 maanden gaat mijn abonnement bij Tele2 in, ik zit nu nog bij Hollandsnieuwe. Krijg ik dan pas de update of kan ik die op een andere manier krijgen?
icon

Beste antwoord door eric 24 April 2019, 12:16

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12
De software updates staan niet onder controle van Tele2. Je zou eens kunnen proberen door handmatig te zoeken naar de software update onder instellingen / telefoon.
Handmatig zoeken heb ik al gedaan, ik kan niet updaten. Sinds ik de telefoon heb, heb ik nog geen één keer hoeven updaten wat ik best raar vind
Reputatie 3
Tele2 gaat inderdaad niet over de software updates. Misschien kun je hier even kijken.

Gr, Bernadet
Heb je een PC of laptop installeer dan eens Samsung Switch, daarna verbind je je S9+ met je PC/Laptop via de bijgeleverde kabel die in het doosje van je S9+ zat/zit.
Dan kun je via Samsung Switch kijken of er een Firmware upgrade voorhanden is, is dat het geval dan kun je je S9+ zo updaten.

Ikzelf heb ook een S9+ maar die is al maanden geleden geupdate naar PIE (One UI), vind het dan ook vreemd dat jij dat niet kunt.
De vraag is dan heb jij een BeNeLux S9+?
En als je Update/Upgrade dan kun je dat het beste via de Wifi doen als je het niet via Samsung Switch doet, en niet via je databundel want de Upgrades zijn erg groot.
Je kunt je S9+ ook zo instellen 'Updates alleen via de Wifi' dan kun je hem ook nog gewoon bedraad updaten.
Reputatie 3
Omdat er geen reactie meer geplaatst is, vermoed ik dat het opgelost is en sluit ik dit topic. Mocht je nog vragen hebben, kun je een nieuw topic starten. Nog een fijne dag.