beantwoord

toestel terugsturen naar redeem

  • 20 July 2019
  • 5 reacties
  • 253 x bekeken

Hoi Tele2,

ruim een maand geleden heb ik mijn toestel opgestuurd naar redeem maar heb tot heden nog niets terug gehoord. Ik heb eenmalig een sms ontvangen dat ik mijn iCloud uit moest zetten binnen 30 dagen en dat ze hem anders terugsturen. De iCloud heb ik toen uitgezet en gevraagd wanneer ik mijn geld kan verwachten. Ze reageren echter niet meer op sms’jes of mailtjes. Heb onlangs een mail gestuurd naar RedeemNL@dynafix.com maar weer geen gehoord. Indien ik geen geld ontvang ik ik mijn telefoon terug!!!! Willen jullie mij helpen want het is hopeloos om met redeem in contact te komen

gr Kiki
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 30 September 2019, 10:57

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hi Kiki,

Momenteel is er niemand van Tele2 aanwezig. Wat je wel kan doen is telefonisch contact opnemen met Tele2. Heb je al telefonisch contact opgenomen met Dynafix? Dat kan via dit nummer: 0900-3962349 ze zijn momenteel gesloten. Dus de kortste klap zal Tele2 klantenservice zijn.
Reputatie 4
Hallo Kiki, welkom op ons forum.

Vervelend dat je geen respons krijgt van Redeem. Tele2 kan vanwege de privacywetgeving helaas geen informatie achterhalen over de status van je verkoop aan Redeem.
Wanneer heb je voor het laatst een e-mail gestuurd naar Redeem en heb je al een SMS ontvangen met een bevestiging van de waarde?

Groet Petra
Hai Petra,

3 juni heb ik voor het laatst een sms gehad dat mn telefoon is ontvangen. Ik zou binnen 3 werkdagen de waarde van mn telefoon te horen krijgen, maar heb niets meer van ze vernomen. Vorige week heb ik wederom een mail gestuurd naar redeem maar ik krijg geen reactie... ook reageren ze niet op sms’jes

groetjes Kiki
Reputatie 4
Ik ga eens kijken wat ik hierin voor je kan betekeken.
Kun je me een privébericht sturen met je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer?
Daarnaast graag zoveel mogelijk informatie over het contact met Redeem. (data van ontvangen/verzenden berichten zoals SMS/e-mail)

Alvast bedankt.
Reputatie 4
Update: Gegevens zijn ontvangen en doorgezet naar Redeem. Probleem zou opgelost moeten zijn en geld zou door de klant zijn ontvangen.
Via privébericht om bevestiging gevraagd maar helaas geen antwoord meer van klant ontvangen. Topic wordt daarom hierbij gesloten.

Fijne dag, groet Petra