beantwoord

toestel kapot

• 18 april 2015
  • 20 reacties
  • 747 x bekeken

Hoi ik heb jullie een spoedbericht via facebook gestuurd omdat ik jullie niet via e-mail kan bereiken.
willen jullie dit please beantwoorden met spoed. gaat over mijn telefoontoestel wat kapot is gegaan zojuist bij voorbaat dank
icon

Beste antwoord door Bas2577 18 april 2015, 14:55

maandag t/m zaterdag van 09.00 tot 21.00 uur
Zondag van 12.00 tot 19.00 uur

020-7544444
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

20 reacties

Toch maar even met een ander toestel de klantenservice bellen!
Waarom met spoed? Je toestel is zojuist kapot gegaan. Wat is er gebeurt? Wat is er kapot? Welk toestel? Is het door Tele2 zelf geleverd bij een abonnement zit er nog garantie op. Neem slok water en relax de zon schijnt.
Badge +5
Een leentoestel doen ze ook niet aan.
Waarom met spoed? Je toestel is zojuist kapot gegaan. Wat is er gebeurt? Wat is er kapot? Welk toestel? Is het door Tele2 zelf geleverd bij een abonnement zit er nog garantie op. Neem slok water en relax de zon schijnt.

omdat ik wil weten wat ik het beste kan doen zodat ik zo snel mogelijk weer gewoon kan bellen. Ik vraag alleen om hulp zodat ik zo snel mogelijk weet wat ik kan doen dat heeft niets met niet relax zijn of wat dan ook te maken.

omdat ik wil weten wat ik het beste kan doen zodat ik zo snel mogelijk weer gewoon kan bellen. Ik vraag alleen om hulp zodat ik zo snel mogelijk weet wat ik kan doen dat heeft niets met niet relax zijn of wat dan ook te maken.

is trouwens een galaxy S4 en inderdaad via de site en met abbo ( loopt nog tot 27/12/2015) ik heb geen verzekering maar weet verder niet hoe lang jullie garantie geven
Badge +5
Gewoon even bellen en je toestel aanmelden voor reparatie. Dan zeggen zij wel waar je hem heen moet sturen etc.
Duurt meestal wel 3 weken of langer vaak een reparatieprocedure.
Badge +5
Garantie gaat volgens fabrikant en is 2 jaar.

Wat is er stuk of het probleem met je telefoon ?
Garantie gaat volgens fabrikant en is 2 jaar.

okay top bedankt daar heb ik nou wat aan tot hoe laat zijn jullie vandaag telefonisch te bereiken?
Badge +5
maandag t/m zaterdag van 09.00 tot 21.00 uur
Zondag van 12.00 tot 19.00 uur

020-7544444
Gewoon even bellen en je toestel aanmelden voor reparatie. Dan zeggen zij wel waar je hem heen moet sturen etc.
Duurt meestal wel 3 weken of langer vaak een reparatieprocedure.
bel

okay bedankt ik zal ze ff bellen zodra het mogelijk is. Het beeldscherm gaat wel aan maar je ziet alleen het bovenste balkje nog wat groen oplicht verder blijft het beeldscherm zwart maar je hoort wel bijvoorbeeld de toon bij het aanmelden en van appjes die binnenkomen.
Badge +5
Klinkt inderdaad als een defect scherm.

Mocht de reparatiedienst Pro-assist die voor Tele2 repareert nou niet willen repareren om een of ander vage reden (wat helaas voor komt), kun je het beste samsung zelf bellen voor een samsung service center. http://www.samsung.com/nl/info/contactus.html

Succes
Reputatie 7
Je kunt het beter eerst bij Samsung proberen, want volgens Pro-assist heeft je toestel waarschijnlijk vochtschade en kan niet meer worden gerepareerd. Je krijgt je toestel dan pas weer terug na het betalen van de onderzoekskosten.
Je kunt het beter eerst bij Samsung proberen, want volgens Pro-assist heeft je toestel waarschijnlijk vochtschade en kan niet meer worden gerepareerd. Je krijgt je toestel dan pas weer terug na het betalen van de onderzoekskosten.

hoi hoe duur zijn de onderzoekskosten? als ik samsung eerst benader moet ik ook kosten betalen neem ik aan? In dat gevalpr
kan ik net zo goed de gok nemen bij proassist lijkt me want als het niet zo is kost het me niets. Het verbaasd me dat hun dat zeggen want het toestel is niet met water in aanraking gekomen verder. ik kwam thuis en hij zat in mijn broekzak zoals altijd ineens was het beeldscherm zwart
Reputatie 7
Die kosten zijn iets van 40 euro voor zover ik weet. Via Samsung kost het ook niets (als de reparatie onder garantie valt) en die zullen niet ten onrechte vochtschade "constateren" zoals men bij Pro-assist wel regelmatig doet. Ook al is je toestel niet met water in aanraking gekomen: Velen gingen je voor, lees het internet (inclusief dit forum) er maar eens op na.
Die kosten zijn iets van 40 euro voor zover ik weet. Via Samsung kost het ook niets (als de reparatie onder garantie valt) en die zullen niet ten onrechte vochtschade "constateren" zoals men bij Pro-assist wel regelmatig doet. Ook al is je toestel niet met water in aanraking gekomen: Velen gingen je voor, lees het internet (inclusief dit forum) er maar eens op na.

okay bedankt goed dat ik het weet. jammer dat tele2 daar niets aan doet dan. wel erg opvallend dan al die vochtschadegevallen. zal samsung wel even contacten en zal ff wat rondneuzen hier en op internet. hoop gedoe je zou bijna eieren voor je geld kiezen en een goedkoop toestelletje kopen via tele 2 kan je binnen paar dagen weer bellen. bedankt voor zover!

okay bedankt goed dat ik het weet. jammer dat tele2 daar niets aan doet dan. wel erg opvallend dan al die vochtschadegevallen. zal samsung wel even contacten en zal ff wat rondneuzen hier en op internet. hoop gedoe je zou bijna eieren voor je geld kiezen en een goedkoop toestelletje kopen via tele 2 kan je binnen paar dagen weer bellen. bedankt voor zover!

Ja of in de kijkshop een simlockvrij reservetoestelletje aanschaffen tot je verlengen of overstappen kan
Kun je meteen weer bellen met je huidig abonnement.
Niet verlengen.....

Ja of in de kijkshop een simlockvrij reservetoestelletje aanschaffen tot je verlengen of overstappen kan
Kun je meteen weer bellen met je huidig abonnement.

bedankt voor de tips allemaal. probleem is inmiddels opgelost. heb het via een kennis laten maken. bleek dat er toch een hele lichte barst in het scherm zat die je niet snel met het blote oog ziet. blij dat ik het dus niet via pro assist heb geregeld. was een lange en dure grap geworden.
Badge +5
Jazeker, dat was een hele dure grap geworden.

Mooi dat het is opgelost 🙂
Reputatie 7
Badge +5
Pleit dan wel weer voor Pro-Assist, als die met het rapport "barst in beeldscherm" komt breekt de pl**r*s uit.
Een kennis rekent ook geen onderzoeks-/reparatie-kosten, die vergelijking loopt mank.

bleek dat er toch een hele lichte barst in het scherm zat die je niet snel met het blote oog ziet.
blij dat ik het dus niet via pro assist heb geregeld. was een lange en dure grap geworden.