beantwoord

Tijdelijke ander nummer WhatsApp

• 19 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 107 x bekeken

Beste leden,

Aanstaande donderdag vertrek ik voor 1 week naar Amerika. Ik wil gewoon bereikbaar blijven (via internet) dus ben van plan om bij Airport Telecom op Schiphol een 12GB prepaid kaartje te halen.

Nu weet ik al dat ik niet kan bellen maar wel gebeld kan worden met deze SIM en dat is ook geen probleem.

Ik heb alleen een vraag. Als ik de nieuwe USA simkaart in mijn iPhone doe, blijft WhatsApp dan gewoon werken? Of moet ik instellingen veranderen?

Ik hoor het graag!

Groeten,

Mitchel

icon

Beste antwoord door Malamute 19 oktober 2019, 18:03

Tenzij ze dat onlangs veranderd hebben zou dat normaal niet moeten gebeuren, je kan WhatsApp ook op diverse apparaten installeren, alleen bij (her)installeren wordt er een verificatiecode via SMS naar je oorspronkelijke 06 gestuurd.

Alle chats en contacten blijven behouden.

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hallo Mitchel,

WhatsApp blijft gewoon werken, je hoeft verder niets te wijzigen.

Hallo Mitchel,

WhatsApp blijft gewoon werken, je hoeft verder niets te wijzigen.

Ik lees op diverse websites dat als je een andere simkaart in je telefoon doet en je daarna WhatsApp opent dat deze je vraagt het nieuwe (Amerikaanse) nummer te verifiëren.

Blijven al mijn chats en contacten dan wel behouden?

Reputatie 4
Badge +2

Tenzij ze dat onlangs veranderd hebben zou dat normaal niet moeten gebeuren, je kan WhatsApp ook op diverse apparaten installeren, alleen bij (her)installeren wordt er een verificatiecode via SMS naar je oorspronkelijke 06 gestuurd.

Alle chats en contacten blijven behouden.

Reageer