beantwoord

Terugbetaling bezorging

  • 12 June 2022
  • 4 reacties
  • 78 x bekeken

Hoi hoi! 
 

ik had een bestelling gedaan met bestelbusjes: 72556126 en een aanbetaling gedaan van €407 alleen had een medewerker mijn documentnummer id kaart verkeerd ingevoerd waardoor ampgroep de bestelling had geannuleerd. Ik heb weer een nieuwe bestelling gedaan weer een aanbetaling gedaan van €407 maar vroeg me nu af wanneer krijg ik mijn eerste terug? Ik heb wel een annulerings mail gehad van amp maar nog niet van tele2?? 
 

Davey

icon

Beste antwoord door Daveyschipper 14 June 2022, 10:24

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Davey, 

Tof om te horen dat je een bestelling bij ons hebt gedaan! Thanks voor het direct meesturen van je ordernummer. Ik heb je bestelling er direct eens bijgepakt en ik zie dat je vanochtend de annuleringsmail hebt ontvangen, klopt dat?

Het geld van je eerste betaling ontvang je binnen 14 dagen terug op je rekening. Uit ervaring blijkt dat dit soms iets langer kan duren, maar laten we voor nu uitgaan van 14 dagen. Laat je het me weten als je het geld terug hebt ontvangen?

Ik hoor het graag van je en ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel! (Ik heb dezelfde en ben er echt blij mee!) 😎

Groetjes,

Marciano

Hoi hoi! 
 

inderdaad net vandaag een mailtje ontvangen 💪🏼 Jaa super blij mee vooral die 140hz scherm even een hele verbetering. Ik laat het je weten als het op de rekening staat. Bedankt voor de reactie ✌🏼
 

Davey

@Marciano van Tele2 het is al terug gestort haha 3 werkdagen geduurd top jongens ! ✌🏼

Reputatie 7
Badge +12

Hey Davey,

Geen dank, daar ben ik voor! Wat goed dat je het na 3 werkdagen al hebt ontvangen! Daar word ik zelfs blij van. 😄

Thanks voor het laten weten. Kan ik nog iets voor je doen of is alles nu goed? Mocht je ooit weer vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic aan. De Community (en ik) staat voor je klaar! 😎

Reageer