beantwoord

Telefoon verloren ---- wellicht oplossing gevonden

• 25 september 2018
  • 13 reacties
  • 439 x bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Ik ben vandaag jammer genoeg mijn iPhone 7 verloren. Op Zoek Mijn iPhone geeft hij aan dat mijn telefoon offline is (internet staat uit) en als ik naar mijn telefoon bel dan gaat hij wel af... Dit vind ik vreemd want waarschijnlijk heb ik dan mijn telefoon ergens laten liggen en niet gezien en is het (hopelijk) niet gestolen. Ik zie ook niet dat mijn telefoon gebruikt is of iets dergelijks...
Ik vraag mij dus af of Tele2 mijn mobiele data van mijn telefoon kan aanzetten zodat ik via Zoek Mijn iPhone mijn telefoon kan traceren. Dit is mijn enige optie dus please respond!!! Is er ook misschien om mijn data aan te zetten zonder mijn telefoon te hebben?

Alvast bedankt!!
icon

Beste antwoord door shilan 29 september 2018, 15:57

@Estherunlimited@Jacco1@Rena Chan@WhTurner even een update! Mijn telefoon is gevonden! Een lieve oude man had het op de metro perron gevonden en nadat ik mijn nieuwe simkaart activeerde kon hij mij bellen en ik hem mn telefoon opgehaald. Maar heel erg bedankt voor jullie hulp btw!!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

13 reacties

Reputatie 1
@Estherunlimited@Jacco1@Rena Chan@WhTurner even een update! Mijn telefoon is gevonden! Een lieve oude man had het op de metro perron gevonden en nadat ik mijn nieuwe simkaart activeerde kon hij mij bellen en ik hem mn telefoon opgehaald. Maar heel erg bedankt voor jullie hulp btw!!
Reputatie 5
Badge
Hallo Shilan,

Je kan dit vermelden bij de aangifte. Wellicht heeft de persoon je moeder proberen te bellen om de telefoon te retouneren. Is het nu mogelijk om vind mijn iPhone te doen?

Nee, de telefoon staat nog steeds op offline. Werkt een aangifte eigenlijk wel? Ik heb ooit een aangifte gedaan op een scam van marktplaats maar daar zeiden ze dat ze niks konden doen

Hey,

Aangifte doen is altijd nuttig en zet je telefoon ook op gestolen bij stopheling zo heb ik mijn telefoon ooit terug gekregen nadat iemand hem inleverde bij een pandjeshuis
Reputatie 7
Badge
Soms ook krijg je via je inboedelverzekering een vergoeding. Aangifte is dan nodig.
Wel balen zeg! Vaak kan je aangifte online regelen.
Reputatie 5
Badge
Hi Shilan,

Wat fijn om te horen zeg! En wat fijn dat er nog eerlijke mensen zijn in de wereld! Het scheelt je weer heel veel geld en extra stress 🙂 Voortaan voorzichtiger zijn met je telefoon haha :P

Een prettig weekend toegewenst 🙂
Reputatie 7
Badge +2
Als je mobiele data uit staat in je telefoon, kan de provider helaas niks voor je betekenen.

Als je geen mobiele data hebt omdat je internet bundel op is, kun je via mijn Tele2 een internet bundel kopen en kun je vervolgens hopelijk je mobiel wel terug vinden.

Stuur sowieso een bericht naar je mobiel met contact gegevens van iemand in je omgeving mocht iemand je telefoon vinden.
Reputatie 5
Badge
Hi Shilan,

Wat vervelend zeg van je iPhone, zoals Rena Chan al zegt kan Tele2 niks betekenen als je mobiele data uitstaat. Wat je wel kan doen is om meerdere keren per dag je zoek mijn iPhone functie te gebruiken.

Als je zeker weet dat je Iphone gestolen is zal ik ook even aangifte doen bij de politie, dit kan handig zijn voor het geval dat je Iphone verzekerd is tegen diefstal!

Succes, ik hoop dat je hem terug vind!
En als de telefoon wel gebruikt wordt, blokkeer de simkaart bij Tele2.
Reputatie 5
Badge
Hallo Shilan,

Je kan dit vermelden bij de aangifte. Wellicht heeft de persoon je moeder proberen te bellen om de telefoon te retouneren. Is het nu mogelijk om vind mijn iPhone te doen?
Reputatie 5
Badge +1
Geweldig!
Reputatie 7
Badge
Heel fijn om dit te lezen......bedankt dat je het even meldde
Reputatie 1
@Rena Chan@Jacco1@WhTurner
Bedankt voor de reacties! Ik heb mijn simkaart geblokkeerd omdat er een gemiste oproep is gedaan naar mijn moeder... Heel vreemd. Zou Tele2 een gemiste oproep kunnen traceren? Of zou de politie dat kunnen/willen doen?
Reputatie 1
Hallo Shilan,

Nee, de telefoon staat nog steeds op offline. Werkt een aangifte eigenlijk wel? Ik heb ooit een aangifte gedaan op een scam van marktplaats maar daar zeiden ze dat ze niks konden doen
Reputatie 7
Badge +2
Wow that's some good news right there.

Mooi dat je je telefoon terug hebt ?