beantwoord

Telefoon schakelt vaak naar voicemail bij binnenkomende gesprekken

  • 9 maart 2016
  • 2 reacties
  • 314 x bekeken

Wanneer ik mobiel word gebeld, schakelt mijn telefoon 4 van de 5 keer direct over naar mijn voice-mail terwijl ik wel goed bereik heb.
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 11 maart 2016, 11:09

Hi Esther,

Dat is gek! Ik ga je zo snel mogelijk proberen op weg te helpen.

- Heb je de 'Niet storen' functie (iPhone) aanstaan of een gelijkwaardige functie op een ander type telefoon?
- Word je hierbij steeds gebeld door dezelfde persoon?
- Ben je steeds op dezelfde locatie als dit gebeurt? (Zo ja, hoe ziet de dekkingskaart voor 2G en 3G (binnen) er op jouw locatie uit?)

We kunnen alvast iets proberen. Als je een iPhone hebt, wil je de volgende menu's openen: Instellingen > Mobiel netwerk > Simapps > Tele2 menu > SIM instellen. Kies vervolgens voor automatische SIM selectie'. Bij Androidtoestellen staat de toolkit achter het icoontje Tele2 menu. Deze staat tussen de reguliere apps. Kies na het openen van dit menu voor Selecteer SIM en vervolgens voor Automatische SIM selectie. Als je hierna geen bereik hebt, wil ik je vragen de telefoon eerst even opnieuw te starten.

Ik ben benieuwd of dit al wat verschil uitmaakt. Anders hoor ik aanvullend ook graag welk toestel jij gebruikt en ontvang ik graag jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer via een privébericht. Dan ga ik verder voor je kijken waar het aan kan liggen.

Groetjes,
Rick
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hi Esther,

Dat is gek! Ik ga je zo snel mogelijk proberen op weg te helpen.

- Heb je de 'Niet storen' functie (iPhone) aanstaan of een gelijkwaardige functie op een ander type telefoon?
- Word je hierbij steeds gebeld door dezelfde persoon?
- Ben je steeds op dezelfde locatie als dit gebeurt? (Zo ja, hoe ziet de dekkingskaart voor 2G en 3G (binnen) er op jouw locatie uit?)

We kunnen alvast iets proberen. Als je een iPhone hebt, wil je de volgende menu's openen: Instellingen > Mobiel netwerk > Simapps > Tele2 menu > SIM instellen. Kies vervolgens voor automatische SIM selectie'. Bij Androidtoestellen staat de toolkit achter het icoontje Tele2 menu. Deze staat tussen de reguliere apps. Kies na het openen van dit menu voor Selecteer SIM en vervolgens voor Automatische SIM selectie. Als je hierna geen bereik hebt, wil ik je vragen de telefoon eerst even opnieuw te starten.

Ik ben benieuwd of dit al wat verschil uitmaakt. Anders hoor ik aanvullend ook graag welk toestel jij gebruikt en ontvang ik graag jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer via een privébericht. Dan ga ik verder voor je kijken waar het aan kan liggen.

Groetjes,
Rick
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Esther,

Hoe staat het inmiddels met de voicemail? Ik ben benieuwd of je iets aan mijn tips hebt gehad.

Groetjes,
Rick