beantwoord

telefoon retourneren/ruilen

  • 9 June 2021
  • 3 reacties
  • 1130 x bekeken

Ik heb nu 2 dagen de samsung galaxy s21 in bezit besteld met een maandelijks opzegbaar abbonement maar ik zou toch liever de samsung galaxy s21 plus willen

Kan ik dan dan de telefoon retourneren en dan opnieuw bestellen of kan ik hem ruilen en dan de resterende prijs afbetale.

icon

Beste antwoord door pipodeclown 9 June 2021, 23:47

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7

In dat geval annuleer je het abonnement en bestel je daarna opnieuw. Je kunt het beste de klantenservice bellen, dan kan je ook bespreken of je het nummer wilt behouden.

Je hebt het recht om een online aangeschaft product te bekijken zoals je dat in een winkel zou kunnen doen. Het is niet de bedoeling dat je het toestel ontdoet van alle stickers en het normaal in gebruik neemt. 

Met een ongebruikt toestel kun je de gehele aankoop annuleren.  Een omruil met bijbetaling is niet mogelijk.

@eric ik heb de doos van de telefoon geopend en de telefoon aangezet maar de bescherm stickers op de telefoon zitten er nog op is het dan nogsteeds mogelijk om te retourneren?

Reputatie 7
Badge +12

Je hebt het recht om een online aangeschaft product te bekijken zoals je dat in een winkel zou kunnen doen. Het is niet de bedoeling dat je het toestel ontdoet van alle stickers en het normaal in gebruik neemt. 

Met een ongebruikt toestel kun je de gehele aankoop annuleren.  Een omruil met bijbetaling is niet mogelijk.