beantwoord

Telefoon niet voorraad, wanneer geleverd?

• 6 april 2015
  • 2 reacties
  • 845 x bekeken

Hoi,

Vorige week maandag 30 maart heb ik mijn abonnement verlengd. Mijn toestel was echter niet op voorraad en werd waarschijnlijk binnen een week uitgeleverd. Het is inmiddels een week later en ik heb nog steeds geen mail gehad. Het gaat om een Sony Xperia Z3. Hoe lang gaat dit nog duren?

Groetjes,
Marith
icon

Beste antwoord door karin 6 april 2015, 12:36

Hoi,

Vorige week maandag 30 maart heb ik mijn abonnement verlengd. Mijn toestel was echter niet op voorraad en werd waarschijnlijk binnen een week uitgeleverd. Het is inmiddels een week later en ik heb nog steeds geen mail gehad. Het gaat om een Sony Xperia Z3. Hoe lang gaat dit nog duren?

Groetjes,
Marith

Tja het is een week later inderdaad maar tegelijk is het ook Pasen.
Dan wordt er bij Tele2 en de bezorgdienst niet gewerkt.
Bel morgen even naar de klantenservice en vraag daar de bestelstatus op
020-7544444

Groet

Karin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Hoi,

Groetjes,
Marith

Tja het is een week later inderdaad maar tegelijk is het ook Pasen.
Dan wordt er bij Tele2 en de bezorgdienst niet gewerkt.
Bel morgen even naar de klantenservice en vraag daar de bestelstatus op
020-7544444

Groet

Karin
Reputatie 7
De eerste week is vandaag pas om. Het kan inderdaad iets langer duren vanwege de feestdagen en daarnaast is er sprake van "waarschijnlijk binnen een week" dus het kan altijd (iets) langer duren.