beantwoord

Telefoon lader kapot

  • 23 mei 2018
  • 3 reacties
  • 169 x bekeken

Ik had mijn telefoon aan de oplader en ineens gaf de lader een soort lichtflits. Ik heb toen mijn telefoon gelijk uit de lader gehaald, maar nu laad mijn telefoon niet meer goed. De oplader zelf is nu stuk maar ik heb geprobeerd of mijn telefoon nog steeds oplaad met een andere opladers en als ik mijn telefoon nu aan de oplader doe, dan duurt het 3 seconden voordat het laad icoontje komt. Ik ben nu bang dat ik meerdere hardware heb beschadigd. En ik heb mijn telefoon maar 2 weken en ik vind het heel zonde.

Kan ik mijn telefoon nog terugsturen? Of is het een beetje mijn eigen schuld? En wat moet ik nu doen?

En btw ik heb de Samsung Galaxy A8 (2018)
icon

Beste antwoord door Rena Chan 23 mei 2018, 23:09

Oké, dan kun je je probleem direct bij Samsung melden en aangeven dat je telefoon, lader en kabel wilt opsturen. Dat kun je doen via http://www.samsung.com/nl/reparatie/mobile/

Omdat het om een bizarre probleem gaat en je toestel is vrij nieuw, kun je ook contact opnemen met Belsimpel en kijken als ze je telefoon direct kunnen vervangen, ze hebben een goede service in mijn ervaring.

Edit

Moet ik wel even bij zeggen, soms is een lichtflits normaal als je de lader in het stopcontact doet, maar als je het niet vertrouwd, beter toch even contact opnemen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Dat zou niet moeten gebeuren.

Welke toestel heb je? Originele lader kabel en lader gebruikt?

Als je toestel via Tele2 heb gekocht, kun je je toestel bij Tele2 zelf aanmelden: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/telefoon-laten-repareren/

Via de fabrikant zelf is ook een optie, dan kun je alles opsturen voor onderzoek, laat even weten welke toestel je hebt.
Dat zou niet moeten gebeuren.

Welke toestel heb je? Originele lader kabel en lader gebruikt?

Als je toestel via Tele2 heb gekocht, kun je je toestel bij Tele2 zelf aanmelden: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/telefoon-laten-repareren/

Via de fabrikant zelf is ook een optie, dan kun je alles opsturen voor onderzoek, laat even weten welke toestel je hebt.


Ik heb de Samsung Galaxy A8 (2018) en ik heb het los gekocht via belsimpel.nl

En ik had de originale samsung fast charging oplader en kabel
Reputatie 7
Badge +2
Oké, dan kun je je probleem direct bij Samsung melden en aangeven dat je telefoon, lader en kabel wilt opsturen. Dat kun je doen via http://www.samsung.com/nl/reparatie/mobile/

Omdat het om een bizarre probleem gaat en je toestel is vrij nieuw, kun je ook contact opnemen met Belsimpel en kijken als ze je telefoon direct kunnen vervangen, ze hebben een goede service in mijn ervaring.

Edit

Moet ik wel even bij zeggen, soms is een lichtflits normaal als je de lader in het stopcontact doet, maar als je het niet vertrouwd, beter toch even contact opnemen.