Een aantal dagen later kreeg ik de prijsopgave. Ik heb drie opties:
- Repareren voor afgesproken bedrag. Kosten: € 576,70
- Ongerepareerd retour. Kosten: € 50,82
- Afstand doen van het toestel. Geen kosten.
Toen ik dit las wist ik niet hoe ik hier op moest reageren, dat heb ik eerst ook niet gedaan. Toen na een aantal dagen deze belachelijke reparatiekosten door mijn hersenen waren verwerkt heb ik toch maar een mail gestuurd met de vraag om uitleg. Ik heb aangegeven dat de telefoon het afgelopen jaar meerdere kleine schades heeft opgelopen; een aantal krasjes op het scherm en slijtage aan de behuizing. Geen van deze schades heeft gevolgen voor de prestaties voor de telefoon. Voordat de telefoon op de achterkant viel werkte hij prima, zelfs met de slijtage e.d.
Als antwoord van Dynafix kreeg ik dat zij niet aan deelreparatie doen en dat ik toch voor één van de drie gekregen opties zou moeten kiezen.
Inmiddels heb ik nog geen keuze gemaakt, ik ben helemaal klaar met dynafix. Een splinternieuwe Galaxy Note 4 is niet eens €400,- meer waard laat staan € 576,70.
Helaas loopt mijn abonnement door tot 19 augustus 201. Het duurt dus nog te lang tot ik een nieuwe telefoon kan uitkiezen. Bij Tele2 is het mogelijk om 4 maanden voor het aflopen van je abonnement te verlengen maar zelfs dan duurt het nog ~6 maanden.
Op dit moment leen ik een toestel van een vriend. Een goede tijdelijke oplossing maar ik ben gewend aan een high end telefoon.....
Beste antwoord door Kiko van Tele2
Hoi Klant456,
Wat een bedrag!
Ik wil je vragen om contact op te nemen met Samsung of Dynafix.
Zij kunnen dit met jou afhandelen.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht
Wat een bedrag!
Ik wil je vragen om contact op te nemen met Samsung of Dynafix.
Zij kunnen dit met jou afhandelen.
Groetjes Kiko