beantwoord

telefoon kapot

• 2 december 2015
  • 2 reacties
  • 1737 x bekeken

hallo,

Sinds gister is tot mijn schrik mijn telefoon perongeluk hard op de grond gevallen, en eenmaal de telefoon opgepakt ben ik tot mijn teleurstelling gekomen dat mijn hele glasscherm van mijn telefoon kapot is en ik krijg mijn telefoon ook helemaal niet meer aan.
ik ben nu sindsdien helemaal onbereikbaar wat erg vervelend is. dus vroeg ik me af: heb ik nog garantie? en wat moet ik nu doen ?.
met vriendelijke groet Julian
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 6 december 2015, 12:37

Hi Julian,

Dat is rot, zeg! Valschade valt inderdaad niet onder garantie. Je kunt wel een aantal dingen doen:

- Contact opnemen met de fabrikant voor reparatie (in geval van Apple bijvoorbeeld via de Apple Store) en informeren naar de prijzen.
- Contact opnemen met de winkel waar je de telefoon hebt gekocht en vragen naar mogelijkheden voor reparatie buiten garantie. Via Tele2 loopt dit via onze klantenservice.
- Ergens anders laten repareren

Je zult even de afweging moeten maken wat de beste/goedkoopste oplossing is. Misschien hebben anderen op dit forum nog wel tips voor jou :)

Groetjes,
Rick

@WhTurner, bedankt voor jouw snelle antwoord richting Julian 🙂
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Valschade valt nooit onder garantie
Reputatie 4
Badge +3
Hi Julian,

Dat is rot, zeg! Valschade valt inderdaad niet onder garantie. Je kunt wel een aantal dingen doen:

- Contact opnemen met de fabrikant voor reparatie (in geval van Apple bijvoorbeeld via de Apple Store) en informeren naar de prijzen.
- Contact opnemen met de winkel waar je de telefoon hebt gekocht en vragen naar mogelijkheden voor reparatie buiten garantie. Via Tele2 loopt dit via onze klantenservice.
- Ergens anders laten repareren

Je zult even de afweging moeten maken wat de beste/goedkoopste oplossing is. Misschien hebben anderen op dit forum nog wel tips voor jou :)

Groetjes,
Rick

@WhTurner, bedankt voor jouw snelle antwoord richting Julian 🙂