beantwoord

Telefoon ingeruild via tele2/Redeem, geld niet ontvangen

  • 12 April 2019
  • 2 reacties
  • 283 x bekeken

Hallo allen,

Onlangs ben ik op de site van tele2 een pagina tegengekomen waarbij je je telefoon in kon ruilen, dit in samenwerking met hun partner Redeem. Ik heb dit aangevraagd, heb een envelop ontvangen en heb mijn telefoon netjes opgestuurd. Twee dagen later kreeg ik een smsje met het bericht dat ze mijn telefoon goed ontvangen hebben en dat ik binnen 3 werkdagen een nieuw bericht kan verwachten met het bedrag dat ik kan verwachten, dat bericht kreeg ik dezelfde dag nog. In dat bericht stond dat ik binnen 4 werkdagen het bedrag op mijn rekening zou krijgen. Ik heb deze 4 werkdagen afgewacht, maar heb dit bedrag niet ontvangen. Vervolgens heb ik meerdere mails verzonden naar Redeem, zonder resultaat, er werd niet op gereageerd. Ook heb ik een klachtenformulier ingevuld bij tele2, die vervolgens een voicemailbericht hebben achtergelaten met het verhaal dat zij niet aansprakelijk zijn en de status van mijn telefoon niet mogen inzien in verband met de privacy wet en dat ik met mijn klacht echt bij Redeem moet zijn. Mijn vraag is nu, heeft iemand dit ook meegemaakt? en zo ja, wat hebben jullie hier aan gedaan? Ik vind het een vervelende situatie en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen of dat we elkaar kunnen helpen.
icon

Beste antwoord door Arjan van Tele2 29 April 2019, 09:54

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 6
@MelanieP

Hoi Melanie,

Ik bericht gekregen dat er op 18-04-2019 een bedrag aan je is betaald,

Kun je dat bevestigen?

groet,

Arjan
Reputatie 6
Hoi MelanieP,

Vervelend om te lezen dat het contact met redeem zo moeizaam verloopt,
Het is inderdaad zo dat wij verder geen bemoeienis hebben met de afhandeling van Redeem.
Wel zijn we bezig deze klachten te verzamelen en hierover met hen in gesprek te gaan,
Ook zijn we op de hoogte dat ze niet voldoen aan de 4 dagen, dit is wel wat ze beloven :(
Het lijkt er op dit moment op dat sommige klanten binnen 3 weken het bedrag ontvangen.

Kortom, een uitleg wat er gaande is, geen directe oplossing voor je, dat begrijp ik.

Groet

Arjan