beantwoord

Telefoon houden?

  • 18 February 2022
  • 4 reacties
  • 91 x bekeken

Goedemiddag Forum!

 

Mijn naam is Janwillem en ik ben al ruim 2,5 jaar klant bij Tele2. Voor alsnog heb ik gebruikt gemaakt van SimOnly. Nu overweeg ik van mijn huidige toestel over te stappen naar een iPhone 13. Dit zou 57 per maand kosten met mijn huidige bundel erbij.

 

Nu is mijn vraag of ik na afloop van de termijn van 2 jaar dit toestel mag behouden of terug moet geven. Ik gebruik een smartphone namelijk meestal 3-4 jaar en vind ja 2 jaar wisselen overbodig.

 

Kortom; Kan ik na de 2 jaar nog een tijd SimOnly voortzetten of ben ik gelijk verplicht weer een toestel te kiezen.

 

 

Tevens kleine extra vraag, kan ik tijdens de looptijd die ik nu heb alsnog een toestel bestellen of moet ik wachten tot m’n SimOnly tijd voorbij is?

 

Bedankt vast voor alle antwoorden en ieder die dit leest een mooie dag gewenst!

Grtz Janwillem!

icon

Beste antwoord door WhTurner 18 February 2022, 14:00

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Er was (of is) een regel dat je na twee maanden sim-only te hebben betaald, kan verlengen met toestel. Ik kan momenteel de info niet vinden.

Als je inlogt op MijnTEle2 kan je zien wanneer je kan verlengen, misschien staat daar die mogelijkheid ook genoemd.

Een telefoon bij een abonnement koop je en is vanaf dag 1 jouw eigendom.

Als je al 2,5 jaar een Sim-only hebt en in de tussentijd niet verlengd hebt, is dat nu een maandelijks opzegbaar abonnement Een abonnement met telefoon heeft een looptijd van twee jaar en wordt dan automatisch een maandelijks opzegbaar Sim-only.

Bedankt voor het antwoord!

 

Op het antwoord op de 2de vraag is het zo dat ik we heb verlengt voor 2 jaar en niet gebruik heb gemaakt van het zwijgend verlengen.

Levert dat een probleem op?  

Reputatie 7
Badge +12

Hey Jan Willem, allereerst tof om te horen dat je al 2,5 jaar lid bent van onze Tele2 familie! @WhTurner heeft helemaal gelijk. Die iPhone 13 zal helemaal van jou zijn en daar kan je makkelijk 3-4 jaar van genieten. 

Als je je 06-nummer in je profiel zet, kijk ik nog even met je mee naar de opties om te verlengen! :blush: