beantwoord

TELEFOON GEBLOKKERD. PUKCODE WERKT NIET


samsung 4 geupdate is nu geblokkeerd,pukcode werkt niet. HELP

icon Beste antwoord door Bombarie 17 april 2015, 12:52

Kan maar 2 dingen bedenken, of je pukcode is fout (dat kan, als je ooit een andere sim hebt gekregen),
check hier , wel aan de linkerkant per @mail aancklicken.
Of je hebt wel de juiste pukcode gebruikt, dan moet je daarna een andere/nieuwe pin invullen om te kunnen ontgrendelen.
Doe dit alles wel binnen de tijd voordat het beeldscherm afsluit.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
De PUK, of de ontgrendel code ?
pukcode
Bombarie schreef:

De PUK, of de ontgrendel code ?

puk
Reputatie 7
Badge +5
Kan maar 2 dingen bedenken, of je pukcode is fout (dat kan, als je ooit een andere sim hebt gekregen),
check hier , wel aan de linkerkant per @mail aancklicken.
Of je hebt wel de juiste pukcode gebruikt, dan moet je daarna een andere/nieuwe pin invullen om te kunnen ontgrendelen.
Doe dit alles wel binnen de tijd voordat het beeldscherm afsluit.
Bombarie schreef:

Kan maar 2 dingen bedenken, of je pukcode is fout (dat kan, als je ooit een andere sim hebt gekregen),
check hier , wel aan de linkerkant per @mail aancklicken.
Of je hebt wel de juiste pukcode gebruikt, dan moet je daarna een andere/nieuwe pin invullen om te kunnen ontgrendelen.
Doe dit alles wel binnen de tijd voordat het beeldscherm afsluit.

Probleem opgelost! THX!
Reputatie 7
Badge +5
LOL, badge heb ik al, nu nog wat antwoorden geven 🆒

Mooi dat je weer je ding kan doen.
Laatste optie zou zijn om de sim in een ander toestel te mikken, kwam je dan nog niet verder zou je sim overleden zijn.
Bombarie schreef:

De PUK, of de ontgrendel code ?

Helmy schreef:

Bombarie schreef:

De PUK, of de ontgrendel code ?


de puk word niet geaccepteerd ,blijft aangeven dat ik de provider moet bellen.maar helaaaaas pas naar de feestdagen. bespottelijk....
Reputatie 7
Badge +4
Eh... Dit is een topic van een jaar geleden. Je kunt beter een eigen topic starten onder "stel een vraag"rechtsboven bij dit forum, of deze link volgen: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/pukcode-kwijt/