beantwoord

Telefoon geannuleerd

  • 22 July 2022
  • 1 reactie
  • 68 x bekeken

Ik heb 14 juli mijn abonnement verlengd met een nieuwe telefoon, de iPhone 13 pro. Het probleem is dus dat ik al een heel groot deel van de de telefoon al betaald heb en ook een e-mail heb gekregen met dat alles klopt. Vorige week een betaalherinnering gekregen via de e-mail omdat het bedrag bij tele2 nog open stond, wat ik raar vond, en dus gelijk even naar de klantenservice gegaan, die hebben mij verteld dat ze het betaalde bedrag zien en dat ik mij geen zorgen hoef te maken, oké zo gezegd zo gedaan ik ga verder met het leven. Vorige week had ik een nieuwe e-mail gekregen met dat mijn volledige bestelling is geannuleerd omdat ik nog niet betaald heb??? Weer opnieuw naar de klantenservice gegaan en hun hebben mij verteld dat ik binnen 7 dagen mijn geld terug krijg, het is vandaag de 8e dag en ik wil gewoon opnieuw mijn bestelling plaatsen. Kan iemand mij alsjeblieft vertellen of de bestelling nog wel gewoon door gaat, sinds het geld er nog niet is, of dat ik mijn geld gewoon iets later binnen krijg? 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 22 July 2022, 15:36

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey Shemina,

Allereerst van harte welkom op onze Community! Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet. Ik heb je bestelling er direct bijgepakt en ik zie dat je bestelling sinds gisteren geannuleerd is doordat er inderdaad niet tijdig betaald zou zijn. Om 20:30 uur heb je hiervan een mail ontvangen, klopt dat? Wellicht staat deze in je spambox. 

Mijn excuses, ik geloof dat je iets verkeerd bent ingelicht over de terugstorting. Binnen 14 kalenderdagen ontvang je je bijbetaling terug. Vanaf vandaag zou je dat dus binnen 13 kalenderdagen terug moeten ontvangen. Het komt wel eens voor dat deze terugbetaling wel erg snel is, dus ik heb goede hoop dat dit bij jou ook kan gebeuren. Laat je het me weten als je het geld terug hebt ontvangen? Ik hoop dat je dan snel jouw nieuwe iPhone 13 Pro kunt bestellen.

Ik hoop dat je hiermee meer duidelijkheid hebt, maar mocht je toch nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar. Anders wens ik je alvast een heel fijn weekend! 😊

Groetjes,

Marciano

Reageer