Telefoon die niet geleverd word

  • 21 July 2022
  • 9 reacties
  • 328 x bekeken

Ik heb afgelopen maandag  18 Juli bestelling geplaatst. Verlenging abbo met toestel. 563€ bijbetaald. Email ontvangen dat het toestel op dinsdag 19 Juli met post.nl bezorgd zou worden. Werd verschoven naar woensdag en daarna naar donderdag en nu weer naar vrijdag verschoven.Ik heb inmiddels al 3 keer contact gehad met Tele 2. Annuleren kan niet. Ik kan pakketje weigeren als ze morgen voor de deur staan. Ik zei dat word morgen weer verschoven dan moest ik weer terug bellen dan pas word een onderzoek gestart Ik heb met Post.nl gebeld die zeiden als na 2 dagen pakketje niet geleverd is dat de afzender dus TELE 2 contact met hun dient op te nemen. Ik vind het ronduit schandalig die afwachtende houding van Tele 2. Zo ga je niet met de klanten om!  Wegens drukte gaan ze in zee met Post.nl maar telefoons worden niet geleverd. Ik weet dat ik niet de enige ben die dit overkomt. Verstuur de telefoon met AMP weet je zeker dat ze bezorgd worden. IK WIL DAT ER NU ACTIE ONDERNOMEN WORD. Verstuur een nieuwe telefoon via AMP en los jullie probleem met Post.nl op. Klant is de dupe hiervan.

Marciano van Tele2 1 jaar geleden

Hoi Bianca,

Ik was er vanochtend nog niet aan toe gekomen om naar je case te kijken of contact met je op te nemen, maar ik vind het fijn om te horen dat er een onderzoek is gestart. Minder leuk om te horen dat dit nodig is en dat het toestel niet meer geleverd is natuurlijk.

Ik zie de opzet van het onderzoek inderdaad in het systeem staan. Ik hoop dat dit onderzoek snel meer duidelijkheid geeft en dat jouw toestel snel terecht is of dat je binnenkort een vervangend toestel in handen mag krijgen. 

Ik zal het onderzoek ook in de gaten houden, dus mocht je de komende tijd benieuwd zijn naar de status van het onderzoek of vragen hebben, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag met je mee.

Nogmaals excuses voor het ongemak! 

Groetjes,

Marciano

Bekijk origineel bericht

9 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi Bianca, 

Goed dat je de Community hebt gevonden en dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet! Ik ben direct in je bestelling gedoken en ik geef je graag meer duidelijkheid over het starten van een onderzoek en de huidige status.

Allereerst snap ik volkomen dat je na meerdere keren vertraging bang bent dat je toestel niet wordt geleverd. Deze zorg wil ik direct bij je wegnemen. Jouw toestel komt naar je toe, hoe dan ook! Ik had graag direct actie voor je willen ondernemen. Echter kan dit op dit moment nog niet (en hopelijk is dit ook niet nodig). Voor de status van een PostNL bezorging is de track&trace leidend. Ik heb deze ook bekeken en volgens PostNL zou jouw toestel vandaag geleverd moeten worden. Daar ga ik nu dus wel vanuit. Op dit moment is het dus niet het geval dat het toestel vermist is, er zit ‘alleen’ vertraging op.

Ik snap dat het niet ideaal is dat deze de afgelopen dagen steeds vertraagd is geweest en ik geef deze feedback ook absoluut door aan de juiste afdeling, zodat zij dit door kunnen geven aan PostNL. Een onderzoek start ik graag voor je, zodra dit kan én nodig is, echter is dat pas 3 dagen nadat de T&T aangeeft dat het toestel is geleverd.

Ik wil je vragen vandaag even af te wachten. Mocht je toestel vandaag niet geleverd worden, stuur me dan een bericht. Dan pak ik het maandag weer op. Ik hoor het ook graag van je als je toestel vandaag wel geleverd wordt.

Ik hoop dat je nog heel even geduld hebt en ik wens je een heel fijn weekend. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar!

Groetjes,

Marciano

Wederom is mijn telefoon vandaag niet geleverd! Ze hebben het niet gehaald. En er staat dat ik de track and trace in de gaten moet houden voor nieuwe bezorging.  Normaal zie je ook dat de bezorger onderweg is dat is dus niet te zien.  Hoezo kun je zeggen dat die niet vermist is? Alleen door het feit dat het iedere dag verschoven wordt in de app? Wat bedoel je dat je pas actie kan ondernemen als die op afgeleverd staat? Mij is afgelopen donderdag verteld geworden dat als ik de telefoon vandaag niet zou krijgen er een onderzoek zou worden gestart. Ik wil 100% zekerheid hebben dat mijn telefoon niet kwijt is. En dat die zsm geleverd wordt. Heb maar geduld en wacht het af, je krijgt je telefoon hoe dan ook. Wanneer????? 

Vandaag zaterdag staat er geen nieuwe track and trace. Ik heb wederom contact met Post.nl opgenomen. Ze zei dat het pakket niet onderweg is en niet weet waar het pakket is. Ze vond het zeer vreemd dat het pakket nog steeds niet geleverd is. Terwijl die opstond voor levering op 19 Juli. Ze gaf aan dat als het pakket niet binnen 2 werkdagen geleverd is, de afzender een onderzoek moet starten aangezien de ontvanger dit niet kan doen. Dus actie ondernemen zodat ik mijn toestel krijg.  Ik ben not amused en dan druk ik me nog zacht uit.

Marciano, Zoals je kunt zien staat er nog steeds bij Track and Trace word bezorgd op vrijdag 22 juli. Bezorgmoment niet gehaald. Zou je even telefonisch contact met me willen opnemen? 

Contact gehad met de klantenservice van Tele 2, er wordt een onderzoek gestart. Onderzoeksnr heb ik gekregen. Eindelijk actie!

Reputatie 7
Badge +12

Hoi Bianca,

Ik was er vanochtend nog niet aan toe gekomen om naar je case te kijken of contact met je op te nemen, maar ik vind het fijn om te horen dat er een onderzoek is gestart. Minder leuk om te horen dat dit nodig is en dat het toestel niet meer geleverd is natuurlijk.

Ik zie de opzet van het onderzoek inderdaad in het systeem staan. Ik hoop dat dit onderzoek snel meer duidelijkheid geeft en dat jouw toestel snel terecht is of dat je binnenkort een vervangend toestel in handen mag krijgen. 

Ik zal het onderzoek ook in de gaten houden, dus mocht je de komende tijd benieuwd zijn naar de status van het onderzoek of vragen hebben, laat het me dan weten. Dan kijk ik graag met je mee.

Nogmaals excuses voor het ongemak! 

Groetjes,

Marciano

Hallo,

 

ik heb zowat precies hetzelfde probleem.

ik heb 13/08/2022 een nieuw toestel gekocht bij een verlenging van mijn abonnement en deze direct afbetaalt.

Het toestel zou dinsdag 16/08/2022 geleverd worden maar toen was ik niet thuis dus zou die woensdag 17/08/2022 afgeleverd worden bij een PostNL punt.

Dat is dus nogsteeds niet gebeurt en in de app van postNL staat dat hij nog onderweg is.

 

4x contact gehad met postNL en steeds wordt er gezegd “ja hij moet nog binnen komen.” Vandaag nog een keer gebeld en er wordt nu gezegt dat de bezorger hem heeft afgeleverd maar dat het postNL punt zegt dat ze niks ontvangen hebben. Dat ik zelf met tele2 bellen moet bellen om een onderzoek te starten en dat heb ik ook gedaan. 
 

Tele 2 gaat pas contact opnemen met Post NL nadat ik de gemailde brief uitgeprint en ondertekend heb terug gestuurd.
 

Ik ben het hier totaal niet mee eens want ik moet nu naar de Primera om een formulier uit te gaan printen, onderteken en opsturen. Omdat PostNL een pakket is kwijtgeraakt waarvan Tele2 de verzender is en ik dus geen invloed op heb.

 

Dan kan het ook nog eens 2 weken duren voordat het onderzoek start en dan is er hopelijk een kans dat ik mijn telefoon eindelijk een keer krijg of mijn geld terug krijg.

 

Ik vind dit echt schandalig dat alles naar mij geschoven word, dat ik alles mag regelen en dat niet de verantwoording bij jullie(Tele2) of postNL gelegd wordt, ik kan nu nog eens zomaar 2 weken wachten op antwoord en op een hopelijke oplossing.

 

 

ik verwacht eigelijk dat de bestelling geannuleerd wordt en ik mijn geld terug krijg, of dat er een nieuwe telefoon opgestuurd wordt. Dat jullie onderling een onderzoek starten waar die telefoon gebleven is en dit samen oplossen. Want dit is niet mijn probleem maar er wordt nu wel verwacht dat ik een maand zonder telefoon zit waar ik bijna 800 euro voor betaald heb. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @j.onderwater,

Niet leuk om te horen dat jouw toestel vermist is en ik ga je hierbij helpen. Echter wil ik je eerst vragen via deze link ditzelfde bericht in een nieuw topic te delen. Dan houden we het overzicht en help ik je daar direct verder!

Groetjes,

Marciano

Hallo, 

heb ik gedaan bedankt voor de snelle reactie,


groetjes,

 Joey 

Reageer