beantwoord

Telefoon

• 21 november 2018
  • 7 reacties
  • 410 x bekeken

Ik heb net de iphone XS gekregen voor een 2 jarig abbonoment is heg mogelijk om naar de iphone XS max te switchen?
icon

Beste antwoord door Cypher 21 november 2018, 22:07

Als de doos waarin deze zit nog ongeopend en verzegeld is dan kun je deze toch terugsturen eric, en het abonnement bv annuleren.
Daarna een nieuw abo aanvragen, maar goed ik weet niet of de doos al geopend is.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Nee, je zou wel de telefoon kunnen doorverkopen en dan in de winkel het andere toestel kunnen kopen.
Reputatie 7
Badge +5
Als de doos waarin deze zit nog ongeopend en verzegeld is dan kun je deze toch terugsturen eric, en het abonnement bv annuleren.
Daarna een nieuw abo aanvragen, maar goed ik weet niet of de doos al geopend is.
Speelt bij deze vraag ook niet - 14 dagen bedenktijd, koop op afstand?
Reputatie 7
Badge +4
Ja, maar dan moet het hele abonnement geannulleerd worden. Zeker als je een portering had aangevraagd is het heel moeilijk om dan nog je nummer te behouden.
Reputatie 7
Badge +5
Dat klopt Friesian maar de Smartphone die erbij zit mag niet gebruikt zijn, lees de onderstaande hyperlink maar eens door.

https://www.unitedconsumers.com/gsm/abonnement-aanvragen/bedenktijd.jsp
Thnx guys !
Reputatie 5
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.