beantwoord

Telefoon

• 8 december 2015
  • 1 reactie
  • 52 x bekeken

Hallo Tele 2,

Mijn moeder heeft een Smartphone 'Kazam'. Het is niet echt een bekende telefoon, het lijkt wel op de Android.
Nu is de vraag van mij. Ze heeft een Sim Only bij Tele 2. Ze heeft het toestel los gekocht. Haar Sim Only bevat geen internet.
Als ik dan naar instellingen > Meer... > Mobiele netwerken > Namen toeganspunten > Tele 2 NL
Deze staat geactiveerd. Deze wil ik deactiveren. Klik ik op het rondje waar je het aan en uit kan zetten. Dan accepteeert hij het niet. Hij blijft gewoon aan en dit is niet de bedoeling. Zonder dat mijn moeder op internet zit krijgt ze maandelijks €64 die ze moet betalen. Hoe moet ik dit uitschakelen?

Ik hoop dat ik zo snel mogelijk antwoord krijg van jullie, want hier zijn wij echt niet blij mee.

Met vriendelijke groet,

Basak Seckin
icon

Beste antwoord door eric 8 december 2015, 20:50

Je kunt beter zoeken naar het vierkantje bij "mobiele data". Dat staat ook ergens onder mobiele netwerken. Dat staat aan waardoor de telefoon dus data gebruikt over 3G. Deze kun je dus wel uitztten.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Je kunt beter zoeken naar het vierkantje bij "mobiele data". Dat staat ook ergens onder mobiele netwerken. Dat staat aan waardoor de telefoon dus data gebruikt over 3G. Deze kun je dus wel uitztten.