Telefonisch overlast van privé nummer

• 28 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 475 x bekeken

Sinds 19/10/2016 word ik lastig gevallen door een privé-nummer. Ik vermoed dat dit om een persoon gaat, aangezien ik laatst met wat vervelende mensen in contact ben gekomen. Ook wordt er onregelmatig gebeld. In totaal zijn er 6 telefoontjes geweest. Één van deze keren heb ik opgenomen; ik hoorde toen een ruimte vol mensen die aan het praten waren en na 2 seconden werd er opgehangen.
Omdat ik geen privé nummers kan blokkeren op mijn mobiele telefoon, wil ik vragen of jullie de identiteit kunnen achterhalen. Op internet heb ik gelezen dat dit kan. Ook heb ik het formulier van 'telefonisch overlast' al bekeken van Tele2. Echter, stond daar in dat het ging om een nieuw nummer, dit wil ik niet.
Alvast bedankt!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag,

Dit is erg vervelend.

Heb je ook dit gelezen? Hier kan Tele2 namelijk een onderzoek voor je starten en diegene waarschuwen en eventueel blokkeren.

Ik hoor graag van je.
Groet, Trinh
Ja, dit had ik al gevonden. Mijn vraag hierbij is alleen of mijn nummer dan niet veranderd wordt als ik dit invul, dit wil ik namelijk niet.

Dag,

Dit is erg vervelend.

Heb je ook dit gelezen? Hier kan Tele2 namelijk een onderzoek voor je starten en diegene waarschuwen en eventueel blokkeren.

Ik hoor graag van je.
Groet, Trinh
Reputatie 5
Badge +3
Nee, hier krijg je geen ander nummer, maar doen we onderzoek om het nummer te achterhalen die je lastig valt.
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb niks meer van je vernomen.
Mocht je nog vragen hebben maak dan een nieuw topic aan.
Ik ga dit topic sluiten.
Groet, Trinh