Tele2 Reparatieservice Tele2 voor Nokia Lumia 640

• 26 oktober 2015
  • 44 reacties
  • 1847 x bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

44 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Opsturen is tegenwoordig gratis!

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/telefoon-reparatie/
Reputatie 4
Badge +3
Hi Marinda,

Bedankt voor jouw reactie.

Ik begrijp dat het krom kan overkomen dat je zelf de telefoon naar een reparatiecentrum moet opsturen. Ik hoop dat er al een Tele2 winkel bij je in de buurt is. Dan kun je het toestel gewoon via ons op laten sturen.
Zullen wij hier contact houden over de voortgang?

Groetjes,
Rick

@Eric: Ik zie niet staan dat het gratis is. Waar staat dat precies? 🙂
Beste Rick,

inmiddels mijn telefoon naar de reparatie gestuurd, weet u ook hoe lang het ongeveer duurt voordat ze aan de slag gaan met mijn telefoon?
De status staat nu al twee weken op ontvangen, dus ik vroeg me af of ze een datum hebben wanneer ze eraan beginnen?
Of ze telefoons die binnen komen op een hoop gooien en dan wachten tot bijvoorbeeld het begin van een nieuwe maand, voordat ze ernaar kijken?
Dan weet ik een beetje wat me te wachten staat.
Ik vind het zo zonde, dat er twee weken voorbij zijn gegaan zonder dat ernaar gekeken wordt, dan had ik hem wel twee later kunnen versturen.

Alvast bedank voor uw reactie.
Badge +5
Duurt volgens de site 2 tot 3 weken, maar kan uitlopen uiteraard.

Maar je kunt Dynafix ook vragen hoe het ervoor staat:

tel: 0900-DYNAFIX
email: questions.nl@dynafix.com
Reputatie 4
Badge +3
Bedankt voor jouw antwoord, Bas :)

@Marinda: Ik denk inderdaad dat het tot 4 weken kan duren, maar bij de meeste reparaties die ik zelf heb gehad, kreeg ik mijn telefoon na ongeveer 3 weken terug. Ik weet niet hoe druk ze het momenteel bij Dynafix hebben, maar wil je het mij laten weten als je over een week nog geen verandering van status ziet?
Badge +5
Graag gedaan Rick 🙂
Bedankt Bas en bedankt Rick,

Het is zo jammer dat je de status alleen maar ziet dat hij ontvangen is wat voor mij dan overkomt, dat
hij ergens op een stapel ligt te wachten voordat ze ernaar gaan kijken.

Maar in ieder geval bedankt voor het antwoord, en ik zal de verdere vorderingen laten weten.

Bedankt voor jouw antwoord, Bas :)

@Marinda: Ik denk inderdaad dat het tot 4 weken kan duren, maar bij de meeste reparaties die ik zelf heb gehad, kreeg ik mijn telefoon na ongeveer 3 weken terug. Ik weet niet hoe druk ze het momenteel bij Dynafix hebben, maar wil je het mij laten weten als je over een week nog geen verandering van status ziet?
Badge +5
Is bij dit soort bedrijven heel vaak zo vaag de status. Heeft meestal te maken met de grote stroom reparatieopdrachten want Dynafix repareert zo'n beetje voor half Nederland en niet alleen mobieltjes maar ook laptops en tablets etc.

En soms is het zo dat ze het naar de fabrikant zelf doorsturen waar ze dan weer op moeten wachten of een onderdeel is er niet.

Maar ondertussen zit jij hoopvol naar de status te kijken.

Is net als POSTNL, meestal is het pakketje al bezorgd en staat de status nog op ontvangen op depot.

Hopelijk hoor je een van deze dagen dat je mobiel retour komt. 🙂
Dank je wel Bas!!!

Zo super fijn om jouw reacties te lezen.
Op de een of andere manier stelt het me gerust.

Is bij dit soort bedrijven heel vaak zo vaag de status. Heeft meestal te maken met de grote stroom reparatieopdrachten want Dynafix repareert zo'n beetje voor half Nederland en niet alleen mobieltjes maar ook laptops en tablets etc.

En soms is het zo dat ze het naar de fabrikant zelf doorsturen waar ze dan weer op moeten wachten of een onderdeel is er niet.

Maar ondertussen zit jij hoopvol naar de status te kijken.

Is net als POSTNL, meestal is het pakketje al bezorgd en staat de status nog op ontvangen op depot.

Hopelijk hoor je een van deze dagen dat je mobiel retour komt. :)
Momenteel is mijn telefoon 3 weken weg, waarvan er 3 feestdagen tussen zaten. de status van mijn telefoon is onveranderd en staat op ontvangen.
Badge +5
Als er deze week niets veranderd in de status kun je ze het beste volgende week even bellen.

0900-3962349 45ct/per minuut van 09.00 to 17.30
Dank je wel!!!!

Als er deze week niets veranderd in de status kun je ze het beste volgende week even bellen.

0900-3962349 45ct/per minuut van 09.00 to 17.30
Reputatie 4
Badge +3
Hi Marinda,

Bas was me weer voor ;)
Wil je mij op de hoogte houden als je contact met ze hebt gehad?

Groetjes,
Rick
Zal ik doen.

quote=Rick van Tele2]Hi Marinda,

Bas was me weer voor ;)

Groetjes,
Rick[/quote]
Badge +5
Hi Marinda,

Bas was me weer voor ;)

Groetjes,
Rick

zojuist gesproken met dynafix en daar werd ik niet bepaald vrolijk van.
De telefoon was woensdag 13 april naar microsoft gestuurd en sinds gisteren hebben ze de status daarvan ontvangen.
Ze constateren dat er fysieke schade aan mijn telefoon is.
Ben ik wel heel benieuwd wat die fysieke schade is, want er was aan de buitenkant niks mis met mijn telefoon, alleen het feit dat hij zich om de haverklap automatisch herstart, wat lastig is als je met iemand aan het telefoneren bent en je telefoon ineens uit gaat.
ze repareren mijn telefoon dus niet vanwege de fysieke schade.
Ik ben zo bang dat ik een telefoon krijg waar dus nu helemaal niks meer mee te beginnen is.
een telefoon waar bijvoorbeeld nu ineens een barst in zit.
de persoon van Dynafix kon me niet vertellen wanneer ik hem weer kan ontvangen. dat kan volgende week zijn, maar misschien ook niet.
Ik ben bang dat ik gewoon een gigantische miskoop heb gedaan en dat ik nu misschien zelfs een toestel terug krijg die er erger aan toe is, dan hoe hij voordat ik hem opstuurde was.
duur grapje zo om dan alsnog een ander toestel te moeten kopen terwijl ik nog twee jaar het contact heb lopen.
pffff ik hoop dat jullie me op kunnen vrolijken.
ben momenteel niet zo in de stemming.
Maar in ieder geval bedankt om mijn klaagzang aan te horen.
Liefs Ylze
Inmiddels is mijn telefoon 5 weken weg. er is niks gerepareerd en via de link die ik van tele2 heb gekregen blijft de status staan op ontvangen door dynafix.
via de website van dynafix als ik daar de gegevens invoer, die ik telefonisch op heb moeten vragen, zoals het RMA nummer, krijg ik te zien dat gegevens onjuist zijn.
Ik kan dus ook niet zien of mijn toestel al verzonden is en wat er mee gebeurt is.
telefonisch zie mijn verhaal hierboven.
fysieke schade wat dat ook zijn mag.
5 weken met een toestel gedaan waar ik niet eens mee kan internetten of whatsappen en tja wel mijn rekening gewoon doorbetalen.
Ik vind het jammer dat het bedrijf waar ik het product van heb niet de contact persoon van mij is, maar dat ik zelf met het reparatiebedrijf moet bellen etc.
en dat degene die mij het product levert er dus niet voor mij is als klant zijnde.
Ik ben klant, maar krijg het gevoel dat ik het zelf uit mag zoeken.
ik koop een product welke niet naar behoren functioneert, dan hoort het bedrijf waar ik het koop me er toch mee te helpen en ervoor te zorgen dat de klant tevreden is??????
of is dat tegenwoordig niet meer zo?
heel erg jammer.
Klant u koopt iets bij ons en zoek het zelf maar verder uit.
ik word van het kastje naar de muur gestuurd en ben frustraties en geld verder met een telefoon die weet ik veel waar is.
Maar tele2 zegt: "ja mevrouw dat is niet ons probleem!"
Reputatie 4
Badge +3
Beste Marinda,

Ik vind de situatie heel vervelend, maar ik heb vanuit mijn positie gedaan wat ik voor je kan doen. Ik was blij dat ik jou kon wijzen op onze nieuwe reparatiedienst, waardoor je een second opinion kon krijgen, maar nu zijn mijn kaarten ook uitgespeeld. Dynafix neemt het reparatieproces voor ons uit handen en ik kan op dit moment helaas niet anders dan jou door te verwijzen naar onze reparatiepagina. Je kunt ervoor kiezen om contact met Dynafix op te nemen via de telefoon of per mail. Ik hoop dat zij de situatie voor je kunnen verduidelijken.

Groetjes,
Rick
Dank je wel voor je hulp.

Het is jammer dat bij een probleem, die bij deze toestellen veel voorkomt, google maar eens nokia luim 640 herstart uit zichzelf, dat het dan bij de klant neergelegd wordt.

Jammer dat tele2 zijn eigen klant niet als klant behandelt.

ik weet wel, nog een jaar bij tele2 en dan ga ik ook met mijn mobiel abonnement hier weg.
televisie en internet hebben we een paar maanden geleden opgezegd.

Beste Marinda,

Ik vind de situatie heel vervelend, maar ik heb vanuit mijn positie gedaan wat ik voor je kan doen. Ik was blij dat ik jou kon wijzen op onze nieuwe reparatiedienst, waardoor je een second opinion kon krijgen, maar nu zijn mijn kaarten ook uitgespeeld. Dynafix neemt het reparatieproces voor ons uit handen en ik kan op dit moment helaas niet anders dan jou door te verwijzen naar onze reparatiepagina. Je kunt ervoor kiezen om contact met Dynafix op te nemen via de telefoon of per mail. Ik hoop dat zij de situatie voor je kunnen verduidelijken.

Groetjes,
Rick