beantwoord

Tele2 herkent mij niet als klant en/of simkaart nummer.

  • 27 april 2015
  • 4 reacties
  • 127 x bekeken

Eindelijk mijn nieuwe telefoon binnen (Samsung s6) met nieuwe simkaart van Tele2.
Simkaart er in en bellen maar staat er op de verpakking, en wie ga je het eerst bellen ?
Nou niemand dus. Tot drie maal toe via internet de simkaart geprobeerd te activeren, na telkens een dag een email van "Tele2 herkend 06 nummer en of simkaart nummer niet"
Zou toch graag mijn nieuwe telefoon gaan gebruiken, dus graag een oplossing.
Gr Peter
icon

Beste antwoord door karin 27 april 2015, 10:27

Bel even de klantenservice 020-7544444
De activatie lijkt niet goed gegaan te zijn.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Bel even de klantenservice 020-7544444
De activatie lijkt niet goed gegaan te zijn.
Badge +4
Hoi P.M.H. Strik,

Jammer dat je simkaartactivatie niet goed gegaan is! Wel fijn dat je eindelijk je nieuwe telefoon binnen hebt!

Karin heeft je al een goede tip gegeven zie ik, waarvoor dank! Is het inmiddels opgelost?

Groetjes Maurice
Hoy Maurice

Wel een late reactie maar het het goed gekomen hoor, een tel. naar klantenservice was voldoende.
Bedankt en groetjes Peter
Badge +4
Top dat je alsnog bent teruggekomen om dit te melden Peter, thnx!

Fijn dat het opgelost is, nogmaals bedankt voor de tip Karin!

Groetjes Maurice