beantwoord

Tele2 geen mobiel netwerk

• 18 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 243 x bekeken

Als ik bij Mobiele netwerken, Netwerkoperators, Tele2 NL selecteer, blijft het mobiel zoeken op Registreren op Tele2 NL..... Daarna geeft hij aan Geen netwerk, Geselecteerd netwerk niet beschikbaar.
Wat moet ik doen om dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door Ciana van Tele2 20 oktober 2015, 16:08

Hi marielledevaan1974,

Heb je toevallig al contact opgenomen met de telefonische klantenservice net als bartf? Zo niet, wil ik jou graag nog helpen! Om dit te kunnen doen, wil ik graag een beter beeld krijgen van jouw situatie.

Zou je voor mij onze toestelhulp willen raadplegen en controleren of Dataroaming en/of Gegevensgebruik tijdens roaming' aanstaat op jouw mobiel? Hier staat uitgelegd hoe je dit het beste kan doen.

Kan je wel gewoon bellen/gebeld worden en sms'en? Zou je voor mij ook even willen kijken op de dekkingskaart en vertellen welke dekking wij aanbieden? Heb je al geprobeerd om jouw simkaart in een ander toestel te steken? Kan je dan ook geen gebruik maken van onze diensten?

Laat het me weten, met meer informatie kan ik je beter helpen.

Groetjes, Ciana
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

pfff marielle...succes....zit met dezelfde ellende...heb al een week geen verbinding met tele2. Alle instellingen van je telefoon qua verbindingen goed nalopen (maar ik neem aan dat je dat al gedaan hebt en ook bij mij blijkt alles goed te staan overigens). Heb zelf inmiddels al een nieuwe sim gekregen maar dat lost hier het probleem niet op. Mijn probleem is voor de tweede keer doorgezet naar de technische dienst
Reputatie 2
Badge +2
Hi marielledevaan1974,

Heb je toevallig al contact opgenomen met de telefonische klantenservice net als bartf? Zo niet, wil ik jou graag nog helpen! Om dit te kunnen doen, wil ik graag een beter beeld krijgen van jouw situatie.

Zou je voor mij onze toestelhulp willen raadplegen en controleren of Dataroaming en/of Gegevensgebruik tijdens roaming' aanstaat op jouw mobiel? Hier staat uitgelegd hoe je dit het beste kan doen.

Kan je wel gewoon bellen/gebeld worden en sms'en? Zou je voor mij ook even willen kijken op de dekkingskaart en vertellen welke dekking wij aanbieden? Heb je al geprobeerd om jouw simkaart in een ander toestel te steken? Kan je dan ook geen gebruik maken van onze diensten?

Laat het me weten, met meer informatie kan ik je beter helpen.

Groetjes, Ciana