beantwoord

Tele2 App

  • 6 december 2016
  • 5 reacties
  • 121 x bekeken

Goedemiddag,

Ik merk de laatste tijd dat er vaak aan de tele2 app wordt gewerkt. Om de dag. Wat zijn jullie allemaal aan de app aan het verbeteren?

Ik heb een iPhone 6s als telefoon.
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 7 december 2016, 16:21

Hoi Laurens79,
Hmm dat is wel gek dat je het zo vaak hebt! Ik ben benieuwd of je de app al hebt verwijderd. Daarna je toestel opnieuw hebt opgestart en dan weer de app gedownload hebt.
Krijg je die melding dan nog steeds?
En als je inlogt in de webversie, kun je dan wel alles inzien?
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Laurens79,
Hmm dat is wel gek dat je het zo vaak hebt! Ik ben benieuwd of je de app al hebt verwijderd. Daarna je toestel opnieuw hebt opgestart en dan weer de app gedownload hebt.
Krijg je die melding dan nog steeds?
En als je inlogt in de webversie, kun je dan wel alles inzien?
Groetjes Kiko
Hey Kiko,

Ik heb al een aantal keer de app verwijderd en alles opnieuw geïnstalleerd. Maar nog steeds gaat het mis. Gisteren ben ik uitgelogd op de app en opnieuw ingelogd en tot nu toe werkt het, voor zolang het duurt.

Ik blijf het gek vinden:D

Groeten Laurens
Reputatie 5
Badge +4
Hou het even in de gaten. Als het weer terugkomt, ga ik even naar degene toe die over de app gaat.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
We zijn nu een weekje verder. Hoe heeft het tot nu toe gewerkt?
Ik ben benieuwd!
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Ik ga je topic sluiten aangezien ik niks meer van je gehoord heb. Ik neem aan dat het nu allemaal weer goed functioneert. Mocht dat niet het geval zijn. Kun je altijd opnieuw een topic aanmaken.
Groetjes Kiko