beantwoord

Tablet garantie

• 22 januari 2015
  • 1 reactie
  • 170 x bekeken

Beste Tele2,

Ik heb iets minder dan 2 jaar mijn abonnement verlengd bij jullie en kreeg daarbij een toestel toegestuurd (samsung Galaxy Y) en een tablet (samsung galaxy tab 2.0). Nu is het zo dat mijn tablet kapot is gegaan, ik heb geen idee waaraan, maar hij is stuk. Ik heb hem laatst naar een reparatie zaak gestuurd waar ze hem voor een paar euro misschien konden maken. Dit was niet het geval. Nu hebben ze me verteld dat er 2 jaar garantie op zit als ik de originele aankoopbon heb. Hier zit dus mijn probleem, omdat ik mijn abonnement heb verlengd heb ik nergens een originele aankoopbon. Ik zou graag van jullie horen of ik nog recht heb op garantie en wat de stappen zijn die ik moet ondernemen om een nieuwe/werkende tablet te krijgen.

Met vriendelijke groeten,
Teun van Dommelen
icon

Beste antwoord door Natascha van Tele2 30 januari 2015, 16:52

Beste Teun.vandommelen

Balen zeg dat je tablet kapot is gegaan. Afhankelijk van je toestel heb je 1 of 2 jaar korting.
Ik raad je aan om contact op te nemen met Samsung en daar na te vragen hoe het zit met de garantie op je tablet.

Laat je het weten wanneer je nog vragen hebt.

Groetjes,

Natascha
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Badge +4
Beste Teun.vandommelen

Balen zeg dat je tablet kapot is gegaan. Afhankelijk van je toestel heb je 1 of 2 jaar korting.
Ik raad je aan om contact op te nemen met Samsung en daar na te vragen hoe het zit met de garantie op je tablet.

Laat je het weten wanneer je nog vragen hebt.

Groetjes,

Natascha