beantwoord

Storing Tele 2 wifi ?

Signaal wifi op mobiel valt sinds 03-02-2018 regematig steeds uit ( verificatie fout )
Is er ergens een draadje los ofzo ?

icon Beste antwoord door paul1956 12 februari 2018, 16:56

Inderdaad ja TV abonnement loopt ook via TELE 2 en in het gezin ook 3 mobiele abonementen van TELE 2 ook daar vinden de storingen plaatst.
Gistermiddag 11- 02 ook geen t.v. signaal meer een ook geen internet meer.
Nu krijgen wij het signaal binnen via de telefoonlijn daar zijn ze volgens mij aan het rommelen geweest.
S. avonds alles wederom opnieuw opgestart en tot op heden ( nog ) geen uitval meer gehad.
Waarschijnlijk een storing in de telefoonlijn zoals gewoonlijk met die oude boel hier in het
verdeelstation.

Bekijk origineel bericht

9 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hallo Paul,

Een verificatie fout heeft vaak met de instellingen te maken. Ik raad aan om het netwerk te vergeten in de telefoon (Dit kun je doen door naar de lijst van netwerken te gaan) , en opnieuw een verbinding te maken.

Groeten,

Jeroen
Heb op advies het modem 2 minuten stroomvrij gemaakt, en tot op heden werkt het ook weer naar behoren.
Bedankt voor je advies.
Is vandaag 08-02 wederom aan en uit met wifi verbinding en dat niet alleen op 1 mobiel maar op alle mobiele toestellen en ook op de thermostaat die in verbind staat met wifi.
Signaal valt om de 5 a 6 minuten uit en na een minuut of 3 weer aan ?
Reputatie 4
Badge +3
Hallo Paul,

Heb je deze stappen al gevolgd?

Mocht je dit al gedaan hebben dan kijk ik graag met je mee, zou je een klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel?

Groeten,

Jeroen
Mijn klant nummer is 10311102307.
De storing is vandaag wederom geweest en weer alles opnieuw opgestart ook de wifi signalen uitgevallen.
Nu om 15.15 uur weer stabiel ontvangst.
De telefoonlijn, waarop wij de signalen binnen krijgen zijn zwaar verouderd en dat geeft waarschijnlijk de storingen.
Maar betalen wel de prijs voor goed ontvangst.
Reputatie 5
Badge +3
De hamvraag is,.. valt naast het wifi signaal ook de vaste verbinding uit?? en de vaste telefoon?? zo niet dan is je modem brak en hoor je een nieuwe opgestuurd te krijgen, zo simpel is het eigenlijk,..
Al een week zit ik met dezelfde klachten en Tele 2 stuurt me van het schuurtne naar de sloot zonder oplossing.
Nu wederom geen wifi en tv signasl en dat vanaf 22.45 uur vandaag
Reputatie 4
Badge +3
@ paul als ik je klantnummer zo zie gaat het om een mobiel abonnement, heb je ook vast internet bij Tele2?
Inderdaad ja TV abonnement loopt ook via TELE 2 en in het gezin ook 3 mobiele abonementen van TELE 2 ook daar vinden de storingen plaatst.
Gistermiddag 11- 02 ook geen t.v. signaal meer een ook geen internet meer.
Nu krijgen wij het signaal binnen via de telefoonlijn daar zijn ze volgens mij aan het rommelen geweest.
S. avonds alles wederom opnieuw opgestart en tot op heden ( nog ) geen uitval meer gehad.
Waarschijnlijk een storing in de telefoonlijn zoals gewoonlijk met die oude boel hier in het
verdeelstation.

Reageer