beantwoord

status reparatie iPhone 6

Ik heb op 20 januari 2018 bij Tele2 een 5* refurbished iPhone 6 besteld met een nieuw abonnement. Deze kwam meteen de volgende dag in huis, maar na een paar dagen werkte het touchscreen niet zoals het hoorde. Ik heb dus een reparatie aangemeld bij Tele2 en kreeg een e-mail toegestuurd met twee bijlagen om te printen, zodat ik mijn telefoon kon opsturen voor reparatie. Ik heb deze op 31 januari bij het postkantoor ingeleverd. Via de track&trace van Dynafix kon ik de status van mijn reparatie zien.

Er staat dat de reparatie is afgebroken en dat Dynafix zo snel mogelijk contact opneemt via de e-mail. Ik heb na 5 dagen nog steeds geen e-mail ontvangen van Dynafix en inmiddels is de status: servicepartner ontvangen. Het zou kunnen dat mijn telefoon dus bij een externe servicepartner is, maar ik kan niet zien bij welke servicepartner. Ik weet nu dus niet waar mijn iPhone is. Ik zou graag willen weten wat er met mijn telefoon is en wanneer deze teruggestuurd wordt.

icon Beste antwoord door Mark van Tele2 13 februari 2018, 10:08

Hoi luukvdbrandt,

Lastig dat je niet weet waar je toestel is! Toch adviseer ik je te proberen contact met Dynafix op te nemen. Heb je ook gegevens van de reparatie van Dynafix gehad?

Mark

Bekijk origineel bericht

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je wordt dus wel op de hoogte gehouden, maar de statussen zijn niet echt duidelijk. Neem daarvoor even contact op met Dynafix. http://web.dynafix.com/nl/contact
eric schreef:

Je wordt dus wel op de hoogte gehouden, maar de statussen zijn niet echt duidelijk. Neem daarvoor even contact op met Dynafix. http://web.dynafix.com/nl/contact

Ja, dat klopt. Ik heb al een aantal keer geprobeerd een e-mail te versturen naar Dynafix en proberen te bellen, maar ik krijg wederom geen reactie. Er staat dus dat mijn telefoon bij een externe servicepartner is, maar ik kan daarover geen informatie krijgen of via deze servicepartner mijn telefoon volgen via track&trace o.i.d.
Reputatie 4
Badge
Hoi luukvdbrandt,

Lastig dat je niet weet waar je toestel is! Toch adviseer ik je te proberen contact met Dynafix op te nemen. Heb je ook gegevens van de reparatie van Dynafix gehad?

Mark
Mark van Tele2 schreef:

Hoi luukvdbrandt,

Mark

Nee, mijn toestel is namelijk niet gerepareerd. Er is in ieder geval iets fout gegaan, maar ik krijg geen verdere informatie over wat er met mis zou zijn.
Dit zie ik wanneer ik inlog via de track&trace van Dynafix
Reputatie 4
Badge
Hoi luukvdbrandt,

Ik heb even met je meegekeken, ik zie dat het toestel inderdaad op 08-02-2018 is doorgestuurd naar een externe reparateur. Ik heb niet kunnen achterhalen welke partij dit precies is. Voor nu zou ik je adviseren nog even af te wachten, zodra er meer informatie is krijg je hier bericht van via Dynafix.

Mark
Nu heb ik in ieder geval wat meer duidelijkheid, heel erg bedankt!!!

Reageer