beantwoord

Snelheid beveiliging updates? (Android security patch juni 2017 nog niet uitgerold op 16 juli)

• 16 juli 2017
  • 2 reacties
  • 114 x bekeken

Ik ben net Tele2 klant geworden en kom van Telfort.

Bij Telfort ontving ik maandelijks een beveiligingsupdate op mijn Samsung S7.
Bij Tele2 merk ik dat ik deze niet binnenkrijg, waardoor ik nu (half juli) nog zit op het niveau van mei 2017.
Mijn telefoon heb ik overigens gewoon in de winkel gekocht en was dus niet Telfort-branded.

Met welke snelheid rolt Tele2 deze maandelijkse updates uit?
icon

Beste antwoord door eric 16 juli 2017, 15:49

Tele2 rolt geen patches uit, maar Samsung doet dat. In het begin van de levenscyclus van een toestel rollen fabrikanten regelmatig bug fixes uit. Hoe langer zo'n toestel uit is hoe minder vaak dat gebeurt. Dat er een maandelijkse security update is komt mij in ieder geval niet bekend voor. Heb je dit ook al op een Samsung forum gevraagd?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Tele2 rolt geen patches uit, maar Samsung doet dat. In het begin van de levenscyclus van een toestel rollen fabrikanten regelmatig bug fixes uit. Hoe langer zo'n toestel uit is hoe minder vaak dat gebeurt. Dat er een maandelijkse security update is komt mij in ieder geval niet bekend voor. Heb je dit ook al op een Samsung forum gevraagd?
Reputatie 6
Badge
Als je nog steeds hetzelfde toestel gebruikt moet het weinig uitmaken bij welke provider je zit.

Check ook dit mooie gebruikerstopic met meer info en tips over deze kwestie.