beantwoord

SMS berichten vanaf 4239

• 28 januari 2016
  • 14 reacties
  • 349 x bekeken

kreeg sms berichten van 4239 >> via payinfo geblokkeerd
Omdat ik al 3 maanden niet in mijntele2 mijn verbruik en facturen kan inzien vindt ik dat tele2 het bedrag buiten mijn bundel moet vergoeden
Er lopen al maanden diverse klachten over, maar is door tele2 nog steeds niet opgelost
Ga morgen 29-01 maar weer eens bellen
21-1 was beloofd dat probleem binnen 2 werkdagen opgelost zou zijn . nog steeds niet verholpen
icon

Beste antwoord door Rick van Tele2 16 maart 2016, 11:49

Beste appel001,

Ik zie nu inderdaad wat je bedoelt. Ik heb je eerder een aantal facturen per mail opgestuurd. Mocht je er nog een of meerdere missen, dan kan ik die alsnog voor jou opvragen en naar je mailen. Die oude facturen gaan helaas niet meer verschijnen in jouw MijnTele2, maar de nieuwe gelukkig wel.

Groetjes,
Rick

@Cypher: Heb jij een nieuw soort internet ontdekt? 😉
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Beste appel001,

Goed dat je de betaaldiensten al hebt geblokkeerd!

We hebben dus te maken met twee problemen. Je kunt jouw verbruik niet inzien en je bent het niet eens met een factuur, waarvoor je al klachten hebt lopen. Sowieso lijkt het me handig om het MijnTele2 probleem voor de toekomst ook opgelost te krijgen. Wil je daarvoor alvast jouw NAW-gegevens, geboortedatum en klantnummer sturen via een privébericht? Ik kijk dan ook direct even naar wat er allemaal besproken en bekend is over de lopende klachten. Mocht je nog aanvullende informatie hebben, dan kun je dat in een reactie op dit bericht plaatsen.

Groetjes,
Rick
Reputatie 4
Badge +3
Hoi appel001,

Bedankt voor jouw privébericht.
Ik heb jouw probleem met MijnTele2 doorgezet naar een afdeling die dit voor jou kan oplossen. Als je wilt, kan ik de facturen naar jou doorsturen per e-mail. Wat betreft het vergoeden n het bedrag buiten de bundel: als je hier nog geen vergoeding voor hebt aangevraagd, kun je de kosten betwisten. Ik kan hier zelf niet over beslissen in deze situatie.

Zodra ik informatie ontvang over jouw MijnTele2 probleem, dan neem ik weer contact met jou op.

Groetjes,
Rick
Reputatie 4
Badge +3
Hoi appel001,

Ik stuur graag jouw facturen van november, december en januari door, maar ik ben vergeten te vragen naar welk e-mail adres ik dat kan doen. Wil je dat nog naar mij sturen via een privébericht?

Groetjes,
Rick
Reputatie 4
Badge +3
Beste appel001,

Ik heb jouw facturen van november t/m januari opgestuurd via de mail. Als je naar aanleiding hiervan nog vragen voor mij hebt, hoor ik het graag van je.

Groetjes,
Rick
Heb nu al binnen 1 maand tijd 6 klachten over het inzien van verbruik en facturen ingediend bij klantenservice, maar Tele2 is nog steeds niet in staat dit op te lossen
Wat kan ik doen ? Help !!!!!!!!!
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Appel001,
Ik reageer even omdat mijn collega Rick op dit moment niet aanwezig is. Hij heeft jouw kwestie doorgezet naar de technische afdeling en zodra we een terugkoppeling hebben van deze afdeling laten we dat meteen aan je weten.
Sorry dat het zo een tijd moet duren!
Geniet van je zondag. Groetjes Kiko
Hoi,

Er is nog steeds niets opgelost
Blijf om de 2 dagen klantenservice bellen en klacht op geven
Heb spijt dat ik ooit bij Tele2 ben gegaan
Reputatie 4
Badge +3
Beste appel001,

Ik zie dat er wel iets is veranderd, maar je kunt inderdaad nog steeds jouw verbruik nog niet inzien. Ik vind ook dat het nu lang duurt en heb mijn collega om een update gevraagd. Zodra ik iets hoor, laat ik het je weten.

Groetjes,
Rick
Ik kan inmiddels vanaf vandaag wel mijn verbruik zien in mijn tele2 , maar nog steeds geen facturen
Reputatie 4
Badge +3
Beste appel001,

Ik zie nu alles goed staan vanaf deze kant. Zou je het eens in een andere browser of in een incognito/privacy-venster willen proberen? Ik denk namelijk dat de facturen dan wel zichtbaar voor jou zijn en de eerdere situatie gewoon nog in het cachegeheugen van jouw browser zit.

Groetjes,
Rick
Rick

via de app zie ik nu wel de factuur van febr , de tussenlliggende okt t./m jan zie ik niet en het verbruik zie ik wel
via de laptop zie ik wel mijn verbruik maar geen nieuwe facturen na sept 2015
helpt niet als ik via Firefox inlog
Zal mijn zoon wel eens vragen wat te doen met bovenstaand bericht
ben daar niet zo in thuis in
Reputatie 7
Badge +5
Als je bv Google Chrome gebruikt dan kun je door de toetsen combinatie Ctrl+Shift+N incognito surfen op het World Weird Web.
Dan inloggen en kijken of je je verbruik etc dan wel ziet.
Mijn verbruikt zie ik overal wel alleen de facturen na sept 2015 niet
ben hier hier al 4 maanden mee bezig om het goed te krijgen
ook jullie konden deze gegevens niet naar voren krijgen
sinds 14-3 werkt wel mijn verbruik

sinds 15-3 zie ik via de app wel de factuur van febr maar tussenliggende niet

via google chrome is het hetzelfde wel verbruik maar geen latere facturen na sept 2015
Reputatie 4
Badge +3
Beste appel001,

Ik zie nu inderdaad wat je bedoelt. Ik heb je eerder een aantal facturen per mail opgestuurd. Mocht je er nog een of meerdere missen, dan kan ik die alsnog voor jou opvragen en naar je mailen. Die oude facturen gaan helaas niet meer verschijnen in jouw MijnTele2, maar de nieuwe gelukkig wel.

Groetjes,
Rick

@Cypher: Heb jij een nieuw soort internet ontdekt? 😉