vraag

Slecht Bereik/Netwerk

• Durft te posten
  • 1 reactie
Beste forum,

Ik heb een tele-2 mobiel abonnement unlimited data en bel/sms al bijna 3 jaar.

Maar de laatste 2/3 maanden is mijn bereik heel slecht. Meestal 1 of 2 strepen.

Het komt gewoon niet meer hoger als 3 strepen. Heb al zolang geen volledig signaal gehad (4strepen)

-
Ik heb de klantenservice gebeld en werd doorverwezen naar toestelhulp op de website. Dit heb ik al reeds voltooit. Al mijn instellingen zijn up-2-date. Maar mijn netwerk blijft heel droevig.

Sta op het punt om mijn abbonement na 3 jaar te gaan beëindigen. Want dit kan echt niet langer zo. Veel last ervan bijvoorbeeld tijdens streamen van video’s.

Hieronder afbeeldingen.

Zoals je ziet 1 a 2 strepen + internet snelheid test.

Help?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 Reacties

Ik heb een IPhone SE. Ja ik heb gecheckd zit in het bereik. Midden in Den haag/ Rotterdam stad.
Reputatie 7
Badge +4
De speedtest laat een prima download zien. Mobiele telefonie blijft een shared medium. Afhankelijk van je plek (binnen/buiten) en hoeveel andere gebruikers er op die mast zijn zie je bepaalde hoeveelheid streepjes en ervaar je een download snelheid.
Reputatie 2
Wat ontzettend jammer dat je overweegt je Tele2 abonnement op te zeggen omdat je maximaal twee streepjes bereik hebt.
Je kunt even contact opnemen met de telefonische klantenservice dan word je doorverbonden met een collega van de technische afdeling. Dit gaat sneller dan wanneer ik het voor je doorgeef.
Wil je dat ik het toch voor jou doorgeef, zou je me dan een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam

- Adres

- Postcode + Woonplaats

- De laatste vier cijfers van je oude rekeningnummer

- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Bernadet .

Groet, Bernadet
Hi, sinds 2 maanden klant bij Tele2 met twee abonnementen en beide Huawei toestellen ervaar ik hetzelfde probleem als hier boven omschreven is.

Dit gaat vooral om binnenshuis waar wij op de trap 0 signaal hebben en in de rest van het huis 1 of 2 streepjes met als resultaat dat er een haperende verbinding is, de tegenpartij ons vaak niet kan horen, verbinding zich zelf verbreekt. Bellen geheel niet mogelijk is.

Onze vorige provider was KPN en hier hadden we nooit een probleem mee.

Ik heb ook gespeeld met de toestel instellingen van de Tele2 site, maar dit doet weinig.

Neem aan dat dit een bekend probleem is? Of zijn er geen Tele2 klanten in Capelle.

Zie graag dit probleem opgelost.

Goedenavond,
Eric
Reputatie 7
Badge +4
@eric1986
Maak een eigen topic, anders kunnen moderators jouw case niet behandelen.