vraag

Slecht bereik Bellen/Gebeld/Internet worden in huis

• 4 april 2017
  • 7 reacties
  • 206 x bekeken

Ik heb thuis geen of slecht bereik in huis dit had ik ook met Vodafone destijds en dit is toen opgelost dmv een Wifi versterker welke ik van hun heb ontvangen. Alleen nu werkt het niet voor mij hoe kan ik dit oplossen of kan Tele2 iets oplossen want vind het wel zonde dat ik nu een abonnement voor 2 jaar ben aangegaan en ik zo slecht bereik heb in huis ik kan niet normaal bellen want de verbinding word verbroken of ik word slecht verstaan en internetten lukt ook vaak niet.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Die wifi versterker heb je toch nog ?
Reset die eens, en anders voor weinig een zeer goede.
Hoi Ja die heb ik nog en ook gereset maar weet niet of het ermee te maken heeft maar om de versterker van Vodafone te gebruiken moest ik me registreren op Vodafone. Mijn vriend heeft Vodafone dus nu heb ik de versterker op zijn naam geregistreerd op Vodafone en hij heeft nergens last van alleen ik nog wel.

Zelf een versterker aanschaffen dan maar???
Reputatie 7
Badge +4
Die Vodafone is geen wifi versterker maar een 3G signaal met een backbone via internet.
Dat kastje is niet te gebruiken met sims van andere operators.

Gebruik je wel een VOLTE toestel? Dan kun je internet en spraak over 4G van Tele2 gebruiken.
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/volte
Ja ik heb een iphone 7 maar hoe kan je gebruik maken van Volte of waar kan je dat instellen
en als ik zo een versterker heb gaat het bellen dan ook gewoon goed? en ook boven in huis?
Badge
Het is belangrijk dat je de nieuwste software hebt op je toestel om voLTE te kunnen bellen. Heb je deze al gedownload?

Klik hier voor meer informatie.

Wij bieden geen versterkers aan.
Badge
Omdat ik niks meer gehoord heb ga ik er vanuit dat het is opgelost.
Dit topic zal daarom gesloten worden. Als je nog vragen hebt kun je een neiuw topic openen.