beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • 19 januari 2016
  • 8 reacties
  • 228 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Goedenavond, mijn nieuwe simkaart heb ik ontvangen en in mijn smartphone gedaan. De website/Mijn Tele2 blijft echter steken op stap 2. Hierdoor kan ik de simkaart niet activeren. Help!
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 22 januari 2016, 16:33

Hoi Yomo,
Wat vervelend dat het niet lukt om je simkaart te activeren. Goed dat je naar het forum bent gekomen! Heb je deze stappen doorlopen?
En zou je het anders eens via deze manier willen proberen?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Yomo,
Wat vervelend dat het niet lukt om je simkaart te activeren. Goed dat je naar het forum bent gekomen! Heb je deze stappen doorlopen?
En zou je het anders eens via deze manier willen proberen?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Hoi Kiko,
Bedankt voor je reactie!

Methode 1 heeft niet gewerkt, omdat jullie applicatie op stap 2 blijft steken. Blijkbaar wordt er niet goed geregistreerd dat ik mijn product heb ontvangen.

Methode 2 gaat werken merk ik al.

Mijn nummer wordt op 26 januari geporteerd. Moet ik vóór die datum mijn sim activeren?
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Yomo,

Je kunt het beste je simkaart activeren op de dag dat je abonnement ingaat. Bij jou is dat dus op 26 januari.
Als je dan problemen ervaart, trek dan even aan de bel dan help ik je graag verder.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Yomo,
Is het allemaal gelukt met je simkaart? 🙂
Ik ben benieuwd! Groetjes Kiko
Helaas niet. Ook de 2e manier faalt...
Reputatie 5
Badge +4
Hmm dat is jammer! Zou je mij in een privebericht deze gegevens willen sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum

Dan ga ik even kijken hoe dat kan. Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Yomo,
Ik heb helaas geen gegevens van je ontvangen. Heb je mijn hulp nog nodig of is je simkaart inmiddels geactiveerd?
Ik hoor het graag van je. Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Yomo,
Aangezien ik niks meer van je heb ontvangen, sluit ik dit topic. Als je toch nog vragen hebt, kun je het beste een nieuw topic openen. :)
Geniet nog van je dag. Groetjes Kiko