beantwoord

simkaart activeren lukt niet

  • 14 juli 2015
  • 5 reacties
  • 2454 x bekeken

kan mijn simkaart niet activeren
icon

Beste antwoord door Cypher 14 juli 2015, 18:01

Je kunt Tele2 ook bellen, dan doen zij dat voor je.

020-7544444
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Je kunt Tele2 ook bellen, dan doen zij dat voor je.

020-7544444
Je staat dan alleen wel meer dan 15 min in de wacht en het aantal wachtende voor je groeit alleen maar ??????
Zo zijn mijn bel minuten wel snel op.....
Zelfde probleem.. Tele2 reageert nergens op. klantenservice 12 wachtenden en na 15minuten nog 10wachtenden. Ik denk bel die 0800 van Sales.. ja meneer wij kunnen er niks mee,,, moet u maar vd week weer bellen.

FB reageert Tele2 niet, forum regaeert Tele2 niet. Livechat is niemand bereikbaar... laat ze maar flink gaan vergoeden,
Je kunt Tele2 ook bellen, dan doen zij dat voor je.

020-7544444


als jij zorgt dat ze mijn telefoonkosten betalen.. (lokaal tarief) en bereikbaar zijn.. en niet na 15min nog 10 wachtenden..
Mijn nummer wordt morgen geporteerd, dus dan moet ik m'n simkaart maar eens activeren.....

-> Bij "bestelling" staat een vinkje bij "activeren sim kaart".
-> GEEN "netwerk" icoontje op m'n telelfoon.
-> Klantenservice (1200) bellen vanaf m'n telefoon met de nieuwe sim kaart -> "dit is niet toegestaan".
-> GEEN mogelijkheid kunnen vinden om de boel te activeren.
-> Klantenservice is "niet thuis". (heden gesloten, online zijn we 24/24 open).

Wat nu?

UPDATE: Ik heb nu 'tele2' als netwerk provider op m'n telefoon. Maar bij bellen: "this call is not allowed".